ייתכן ומגיעים לכם החזרי מס – שווה לבדוק

תארו לכם שמילוי של מספר טפסים פשוטים למדי, ומענה על כמה שאלות קלות, יובילו בסופו של דבר לכך שתקבלו הרבה כסף לחשבון הבנק שלכם? החזרי מס הם עניין שמעטים מדי נוטים להתעסק בו, מסיבות שונות כשהמובילה בהן היא פשוט – חוסר מודעות. כדאי לדעת כי בקופת המדינה ממתינים לרבים מכם הרבה מאוד כספים, שמקורם במיסים שנלקחו בגובה גדול ממה שאמור היה לקרות, ובקלות רבה ניתן לקבל אותם בחזרה.

הטעות שהרבה ישראלים עושים

ישנה רתיעה ישראלית שכיחה מאוד מכל ענייני הבירוקרטיה. אנחנו לא חובבי תורים, חוששים ממשרדי ממשלה ובאופן כללי – לא אוהבים שמרמים אותנו. מדוע אם כן, עניין כל כך פשוט שניתן לברר, לפחות בשלב ההתחלתי – באינטרנט, הוא לא משהו שכל אחד ואחד מאתנו עושה?

הטעות העיקרית שאזרחים עובדים במדינה עושים, היא להניח כי מיסים הם עניין של המדינה בלבד, ולקוות שתלוש המשכורת שלהם הוא מדויק, וכל מה שכתוב בו הוא בוודאות נכון. האם ידעתם שסכום המס שאותו אתם משלמים כשכירים, מבוסס על השערה? גובה המס החודשי המגולם במשכורת שלכם, נובע משיעור ההכנסות שלכם ולא מחישוב מדויק. זוהי הסיבה לכך שבסופה של שנת המס, כל כך הרבה אנשים מגלים כי מגיעים להם החזרי מס, לעיתים בגובה של אלפי שקלים – ומכאן שלא ברור למה אוכלוסייה כה רחבה בוחרת לוותר על הזכות להשיבם אליה.

מגיע לכם החזר מס

למה כדאי להפסיק לחשוש ולדרוש החזרי מס

המדינה מעניקה נקודות זיכוי במס הכנסה למגוון אוכלוסיות, ביניהן עולים חדשים, חיילים משוחררים, תושבים של יישובי ספר, אנשים עם מוגבלויות ועוד רבים. באופן סטטיסטי, מרבית הסיכויים שלא רק שעובד מסוים יהיה זכאי לנקודות זכות מסיבה אחת, אלא אפילו למספר נקודות זכות וזאת בשל העובדה שהוא עונה על כמה תנאים לקבלתן.

ישנם עובדים שאינם מודעים לגובה נקודות הזיכוי המגיעות להם על פי חוק, או אנשים שמצבם האישי השתנה – למשל, נולד להם ילד במהלך שנת המס – והם לא טרחו לשנות זאת בטפסים בעבודה שלהם. העניינים הללו משפיעים רבות על גובה המס המשולם, וזה כל כך פשוט וקל לעדכן ולהתעדכן בזכויות האישיות, מכאן שאין כל סיבה לפחד ממשהו שבסופו של דבר מגיע לכם על פי החוק.

בקיאות בעניין מיסים בישראל ובמיוחד בנוגע לגובה מס הכנסה שאתם אמורים לשלם, יכולה להוביל לזכאותכם לקבל כסף בחזרה לחשבון הבנק שלכם וזוהי השקעה משתלמת. התייעצות עם איש מקצוע יכולה לסייע לכם בהגשת הטפסים במלואם, על מנת למקסם את גובה ההחזר שתקבלו.

רוצים לקבל החזרי מס לשכירים? דברו עם taxes-refund עכשיו!

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
מה החשיבות של עוד בעת תביעה
עריכת דין
מה החשיבות של עו"ד בעת תביעה

תביעה נגד מישהו בדין הישראלי עשויה להיות תהליך מסובך ומלחיץ. בין אם אתה התובע או הנתבע, עורך דין לצידך יכול לעשות את כל ההבדל בתוצאות התיק שלך. במאמר זה נבחן

גידול כלבים
בעלי חיים
4 מוצרי חובה לגידול הכלב

גידול של כלב דורש מאיתנו להיות ערניים לצרכים שלו. מלבד דרישות כמו הוצאה של הכלב לטיול, וכמובן דאגה למרחב מחייה סביר עבורו, ישנם מוצרים שונים שחיוניים למען ההתפתחות התקינה של

העסק שלכם
הדפסת מדבקות על רול אפ

הדפסת מדבקות על רול אפ היא הכלי הפרסומי הטוב ביותר אותו אתה יכול להעניק לבית העסק שלך. היכן ניתן להדפיס? להלן כל הפרטים. רול אפ – השיטה הפרסומית הטובה ביותר

מנת אוכל
אטרקציות
השפים המפורסמים בישראל

בשנים האחרונות הפכו השפים לסלבריטאים אשר עומדים בראש המסעדות המומלצות בישראל. מה חשוב לדעת רגע לפני סגירת המקום במסעדה? במדריך זה נציג את כל הפרטים.   חוויה קולינרית יוצאת דופן: