שוק הפרסום באינטרנט הגלובלי לא חודל מלהתפתח וממשיך להתרחב בצורה מתמדת. אחד מאפיקי הפרסום אליו נוהרים בעלי עסקים רבים בשוק הוא פרסום באנר במרחב הדיגיטלי. פרסום באנרים הוא תחום ייחודי שהוכיח את עצמו לאורך השנים ויש בו כדי להשיג תוצאות יעילות ומיידיות. אז איך יוצרים את הבאנר האולטימטיבי? להלן כללים וטיפים חיוניים לצורך בניית הבאנר האידיאלי.
כלל 1: חשיבה יצירתית
הכלל הראשון ואולי החשוב ביותר בהם הוא לחשוב 'מחוץ לקופסה'. עלינו לשאול את עצמינו כיצד נוכל להפתיע את קהל הגולשים המשוטטים באינטרנט ולגרום להם להתעניין בתוכן הבאנר תוך שניות בודדות. הגולש הממוצע נחשף לכמות בלתי מבוטלת של מודעות אינטרנט חוזרות ונשנות ולכן חשוב מאוד ליצור משהו חדש, מקורי ויחיד במינו, כזה שירתק ויעשה את העבודה. כאשר מדובר בפרסום עסק, ייחודיות היא שם המשחק והסוד בעיצוב באנר מוצלח הוא להיכנס למוחו של הגולש ולעורר בו סקרנות וציפייה.
כלל 2: עיצוב מהפנט
על מנת לעצב באנר שילכוד את כל העיניים אליו, יש לעשות שימוש בעיצוב בצבעים אטרקטיביים וגופנים נכונים ומנוגדים לאתר אשר יביאו בהכרח להפניית המבט של הצופה בעת גלישתו. אפקט הצבעים טומן בחובו פוטנציאל בידול אדיר שיש בו כדי להבליט את הבאנר מהסביבה שהוא מצוי בה. על הבאנר להיות בעל חזות נעימה לעין, כזה שישקף את אופי העסק באור חיובי אצל המתבונן. יצירת באנר איכותי, מסקרן ומרשים זו עבודה למומחה בתחום הגרפיקה. קורס עיצוב גרפי מבית סולו יעניק לכם את האמצעים והטכניקות הנחוצים לצורך בניית באנר מעוצב וצבעוני, שישדר את תדמית העסק וימשוך את עיני הלקוחות. עיצוב הבאנר משחק תפקיד עיקרי בשיווק העסק. באנר מצוין הוא באנר הממחיש באופן מיידי באיזה תחום פועל העסק שלך ומה הם הערכים המובילים אותו. עם זאת, הבאנר חייב להיות ייחודי, פשוט למראה, רלוונטי לענף אותו הוא מפרסם וזכיר גם במבט חטוף.
כלל 3: שורת מחץ
הבאנר מכיל מספר מצומצם ביותר של מילים בעלי תוכן ממצה ומפולפל שמטרתן לגרום לגולש להישאב עמוק פנימה אל תוך המודעה. על הבאנר להיות כזה שלא יהיה ניתן להתעלם ממנו ולהעביר מסר אינפורמטיבי שיניע את הצופה להתעניין וללחוץ עליו. פרסום דיגיטלי נכון של העסק שלך באינטרנט מחייב לחשוב על מסר חד, ענייני וברור ביחס למתחרים בתחום הקיימים ברשת.
לסיכום, באנר הוא אחד מיסודות הבסיס של כל עסק באשר הוא. כאשר עולה המחשבה על מיתוג ושיווק עסקי, עיצוב באנר מהווה אלמנט משמעותי וקריטי בביטוי מהות ודימוי העסק. המסר שהבאנר מעביר צריך להיות קצר וקולע, תוך שימוש נבון בכלים הויזואליים הבולטים ביותר שיותירו רושם עז על הגולש ולא יהוו מטרד עבורו.