
איך לנתח את הנתונים של האתר שלנו
בעלי עסקים שמחזיקים באתרים מסוגים שונים, מוצאים את עצמם לא פעם תרים אחר דרכים שונות שיאפשרו להם לנתח את הנתונים של האתר שברשותם. עובדה זו התגלתה לנו ממש לאחרונה, כשהקמנו
בעלי עסקים שמחזיקים באתרים מסוגים שונים, מוצאים את עצמם לא פעם תרים אחר דרכים שונות שיאפשרו להם לנתח את הנתונים של האתר שברשותם. עובדה זו התגלתה לנו ממש לאחרונה, כשהקמנו
קידום אורגני הפך להיות בשנים האחרונות להליך הכרחי עבור כל בעל אתר אינטרנט. מי שמכיר את הקידום המדובר, יודע שמאחורי כל אתר אינטרנט מצליח עומד הליך מחושב מאוד של קידום
כשהייתם חדשים באינסטגרם בוודאי רכשתם עוקבים על מנת להיחשף ולגבור על המתחרים שלכם. אבל כעת אינכם מעוניינים בשירות יותר אך כן מעוניינים להגדיל את מספר העוקבים שלכם. הכתבה תפרט כיצד
אינסטגרם הינה פלטפורמה חינמית לשיתוף תמונות וסרטונים המאפשרת למשתמשים לעקוב אחרי תכנים שמעניינים אותם ולאהוב (לעשות לייק) על פוסטים שהם אהבו. האלגוריתם החדש של אינסטגרם משתמש במעורבות (מתן לייקים) כמדד
עסקים רבים מחליטים להקים אתר לטובת מסחר מקוון ויישור קו עם הסטנדרט הקיים בכל עסק. אותם עסקים ככל הנראה משתמשים ב- WordPress לבניית האתר ותפעולו במשך פרק זמן מסוים ומודעים
בעולם של 2020 נדירים אלו מבינינו שלא משתמשים בכלים שגוגל מציעים לנו. בין אם זה היומן האלקטרוני, יוטיוב, גוגל מפות, גוגל תרגום, תמונות גוגל, גוגל דרייב וכמובן מנוע החיפוש של