אטרקציות לילדים בבירת הולנד

אמסטרדם ידועה בזכות היותה יעד נפלא לחופשה אורבנית בראש טוב וככזו היא מהווה את אחד היעדים האהובים ביותר והפופולאריים ביותר בקרב תיירים מרחבי העולם.

מדי שנה מילוני תיירים מגיעים לבקר בעיר היפהפיה ולהנות מכל הטוב והשפע שיש לה להציע וכולם מסכימים פה אחד – אמסטרדם היא לא עוד בירה אירופאית, יש לה קסם מיוחד משלה שהופך את הביקור בה לחוויה בלתי נשכחת.

אחד הדברים הנפלאים באמסטרדם שהופכים אותה ליעד כה נחשק, היא היותה מתאימה לנופש מכל סוג שהוא ובכל הרכב. יש בה שפע של אתרי תרבות ומורשת לצד שטחים ירוקים נרחבים, היא מלאה בסטמאות רומנטיות, גשרים ותעלות ויש בה מגוון נפלא של אטרקציות לגדולים ולקטנים כך שבין אם אתם מטיילים בגפכם, בליווי בני הזוג, כחלק מקבוצת תיירים או עם המשפחה כולה – תמצאו בה שלל פעילויות ואתרים שינעימו את זמנכם וימלאו בקלות לו"ז של סוף שבוע שלם ואם תחפצו בכך, אף יותר.

 

מה עושים עם הילדים?

אם הגעתם לאמסטרדם עם ילדים, תשמחו לשמוע כי אמסטרדם מציעה מופעים, אתרים, פעילויות ואטרקציות רבות אשר מתאימות לילדים אך כל מי שצעיר בנפשו יהנה מהן וחלקן הגדול אף מקורה ולכן מתאים לביקור במהלך השנה כולה, לרבות החורף המקומי הקר. עם זאת, טרם הביקור מומלץ להתעדכן ולבדוק מה מאלו פתוח ומה סגור לרגל החורף, החגים, או סתם בשיפוצים. במועד הבירור מומלץ לבדוק האם ניתן לרכוש כרטיסים מוזלים המשלבים מספר אטרקציות יחדיו, או לשדרג את הכרטיסים ולהנות מתורים קצרים ושלל הטבות נוספות.

 

אטרקציות ופעילויות

  1. גן החיות באמסטרדם – גן החיות המלכותי בו נמצאים למעלה מ-700 מינים של בעלי חיים, לרבות בעלי חיים שילדים מרותקים מהם כמו זאבים, תנינים, פילים ופינגווינים. בנוסף, בשטח הפארק נמצא גם אקווריום עצום בו בעלי חיים ימיים מרהיבים, פלנטריום מרשים, מתחם ציפורים, גינת פרפרים, חוות חידקים ועשרות מבנים היסטוריים עתיקים.
  2. נסיעה באוטובוס התיירים – אוטובוס הנוסע במסלול מעגלי ועובר בין האטרקציות המרכזיות בעיר. ניתן לעלות ולרדת ב-12 תחנות קבועות בסמוך לאטרקציות אלו וכך להנות מסיור הכולל הסבר, תצפית על נופים מרהיבים, שירות הסעה וביקור בנקודות המרכזיות וכל זה למשך 24 שעות במהלך הנסיעה חופשית!.
  3. זוהי הולנד – סימולציה של טיסה בשמי הולנד המאפשרת לכם לראות את המדינה היפהפיה מזוית מיוחדת במינה, כמעוף הציפור. מדובר בחוויה על חושית בה תפעילו את כל המערכת הסנסורית (כמעט) – ראיה, שמיעה ואף ריח יקחו חלק באטרקציה המיוחדת הזו שבסופה תקבלו מזכרת נחמדה שתוכלו לשמור.
  4. שייט תעלות – עוד דרך מהנה ומיוחדת להכיר את הולנד מזווית שונה, אך הפעם על פני המים. שייט תעלות באמסטרדם הוא חוויה מהנה לגדולים וקטנים, בה תחלפו על פני האתרים המרכזיים בליווי הדרכה מוקלטת חביבה למדי ותהנו מנופיה הקסומים של העיר. בנופש זוגי, שייט תעלות בשעות השקיעה נחשב לאחת הפעילויות הרומנטיות ביותר.
  5. מוזיאון המדע נמו – מדובר במוזיאון הגדול ביותר במדינה ואחד מאתרי התיירות הפופולאריים ביותר, בו חמש קומות שירתקו גדולים וקטנים עם עובדות מדעיות מסעירות חושים, תערוכות מרהיבות, סקירה היסטורית מרתקת של התגליות וההמצאות המדעיות הגדולות ביותר ומתחם ניסויים (Sensational Science) שאסור לפספס.

תהנו!

 

נמר

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
משכנתא מוזלת לבית
משכנתאות
איך להבטיח משכנתא לבית מוזלת בישראל?

רכישת דירה היא אבן דרך משמעותית בחייו של כל אדם, ועבור רבים היא מצריכה סיוע כלכלי בדמות משכנתא. בישראל, רוכשי דירות יכולים ליהנות ממגוון תוכניות הנחה על משכנתא, המסייעות להם

תכשיטי יהלומים
תכשיטים
איפה קונים תכשיטי יהלום איכותיים?

אחת ההחלטות הכיפיות שעושים עבור עצמכן או עבור בנות הזוג שלכם, הוא לבחור תכשיטים אשר מעוטרים ביהלומים. למעשה, זו אחת הבחירות החשובות מכיוון שבוחרים להוציא סכום כסף בלתי מבוטל לצורך