איך לבחור מתנה למנהל שאתם איתו שנים רבות

עברתם איתו תקופה ארוכה, הוא דרש מכם, היווה לכם דמות אם/אב, העריך אתכם ועכשיו יש חגיגה. למנהל שלכם ולכם הייתה דרך שעברתם יחד, ומתנה עבורו צריכה לדרוש השקעת מחשבה רבה. לכן, בין אם מדובר באירוע יום הולדת או מסיבת פרישה, הכנו לכם מדריך קצר לבחירת המתנה המושלמת למנהל שלכם.

 

הפעם זה תורכם

בדרך כלל, אלו המנהלים שבוחרים את המתנות לעובדים. חלוקת מתנות היא דבר נפוץ במקומות עבודה רבים, בעיקר חלוקת מתנות אחידה לעובדים. לעיתים היוצרות מתהפכות ומגיע תורכם להפתיע את הבוס. בין אם זה מתוך הכרח ובין אם מתוך רצון להפתיע את המנהל שלכם, המתנה שלכם צריכה להיות כזו שתציג אתכם באור חיובי, תחבר ביניכם לבין המנהל, ותשאיר טעם טוב בפה לכל הצדדים.

 

מסר אישי

נסו לחפש מתנות למנהל שהן בעלות חשיבות ומסר רגשי, אשר יחברו ביניכם לבינו . זו יכולה להיות חריטה של בדיחה שבין שניכם, הקדשה אישית או שורה מתוך שיר ששניכם מכירים. אפשר לחשוב גם על משפטים מעוררי השראה או שילוב שבין ברכה ומתנה מוחשית. זכרו כי מתנה שהיא פרקטית ומתנה שתעורר רגש, אלו הן המתנות הטובות ביותר, ואלו הפקטורים שצריכים לעמוד אל מול עיניכם כאשר אתם חושבים על המתנה הבאה שתקנו למנהל.

 

מקוריות

כשקונים למנהל את המתנה הנכונה, אפשר לזכות בנקודות זכות, אבל מטרת המתנה אינה לשנות את חוות דעתו עליכם אלא לשמח אותו. מצאו מתנה מקורית שתפתיע את המנהל, משהו שלדעתכם הוא לא ציפה לו כלל. צאו מתוךם נקודת הנחה שהמנהל חווה כבר מספר גלגולים במקומות עבודה שונים, וראה ונתקל במספר עובדים בחייו. לכן, רכשו מתנה מקורית בעלת ערך סנטימנטלי, ולא בהכרח מתנה בעלת ערך כספי.

 

מתנת פרידה

אם מדובר במתנה שתימסר במעמד עזיבה, פרידה או פרישה, צריך שהיא תביע הוקרה ותותיר רושם חיובי לצד אווירה נעימה. אם המנהל ממשיך למקום עבודה אחר, חישבו על מתנה פרקטית שתשמש אותו בתפקיד הבא כמו גאדג'ט שולחן או משחק משרדי. אם מדובר במנהל שיוצא לגמלאות, נסו לחשוב על מתנה שהוא יוכל ליהנות ממנה בזמן הפנוי כמו משחקי קופסא או אולי מכשיר חשמלי ביתי מסוים. גם כאן, אפשר לשלב חריטה או הקדשה אישית כדי להשאיר זיכרון טוב.

 

לסיכום

זוהי תשומת הלב שהקדשתם וההשקעה של הזמן והאנרגיה שלכם, בניסיון למצוא את המתנה הטובה ביותר, שמשנות בסופו של דבר. אם תחשבו על אופיו של המנהל, על התחביבים שלו ועל הדברים שהוא אוהב, תמצאו בקלות את המתנה המושלמת. חישבו גם על התאמה של המתנה לאירוע בו תעניקו אותה, לאופי של הטקס בו היא תועבר, בין אם זה בחדר המשרד או במסיבת ערב גדולה.

מארזים

 

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
כלי חישוב
העסק שלכם
פתרונות אינטרנטיים לחישוב מהיר

כולנו מכירים את הצורך שמתעורר אצלנו מידי פעם לבצע חישוב מהיר. זה יכול לקרות באינספור מקומות וסיטואציות, ותמיד הצורך הזה מעורר את אותה שאלה: איך עושים את זה? איך מחשבים

טיפול תקופתי לרכב
רכבים
טיפול תקופתי לרכב

בכל רכב תמיד מומלץ לבצע טיפול באופן תקופתי שגרתי, אבל איזה טיפולים כדי לעשות ואילו מומלצים ובאיזה מוסך וכמה הם באמת עולים? במאמר הבא נסקור את השלבים שאתם צריכים לדעת

דף לימודי
לימודים
מה חשוב לבדוק כשמחפשים מורה לאנגלית?

.אם אתם מחפשים מורה פרטי לאנגלית, ישנם מספר פרמטרים חשובים שעליכם לבדוק. מהם? להלן הפרטים למידת אנגלית – באמצעות מורה פרטי אחת הטכניקות הטובות ביותר ללימוד אנגלית היא ללא ספק