איך לנהל דיונים מוצלחים עם בן/בת הזוג

מי שחי בזוגיות מזה זמן מה, יודע שעולים לא פעם קשיים שנוגעים לניהול שיח שנוגע לנושאים שונים. הדבר עשוי לבוא לידי ביטוי בהקשר של חינוך הילדים, התנהלות כלכלית והיגיינה. לא לכל זוג יש את הכלים שיאפשרו לו לנהל דיונים מוצלחים בהקשרים אלו ואחרים. עובדה זו ידועה לכל ואנחנו החלטנו להוציא בעקבותיה מדריך. אנו מזמינים אתכם להישאר אתנו ולגלות איך תוכלו לנהל דיונים מוצלחים בקלות.

 

דרך מספר 1 שתאפשר לכם לנהל דיונים על הצד הטוב ביותר: תקבעו יום קבוע לשיחה

אם אתם רוצים לנהל את הדיונים עם בן או בת הזוג באופן נינוח, עליכם לתאם מראש יום קבוע שבו תשוחחו על דברים שבשגרה. ראוי לציין כי אין מדובר פה בדייט רומנטי, אלא בערב שדורש מכם עבודה. הכוונה היא שתצטרכו להכין מראש רשימה מסודרת של הדברים שדורשים שינוי והתייעלות. ההמלצה היא להכין דף ועט ולרשום בכל פעם שקורה משהו חריג את ההסבר אודותיו. את הדף תביאו אתכם לפגישה ותעלו את הדברים הבוערים, כדי לטפל בהם.

דיונים מוצלחים עם בן/בת הזוג

דרך מספר 2 שתאפשר לכם לנהל דיונים על הצד הטוב ביותר: תערכו אותם תוך ליווי מצד אנשי מקצוע מוסמכים

הדרך השנייה היא באמצעות פנייה אל אנשי מקצוע שעוסקים בייעוץ זוגי. אנו מבקשים מכם לפנות אך ורק אל מי שהומלצו לכם על ידי גורמים שאתם סומכים עליהם. שכן, אתם רוצים להיות בטוחים בכך שפניתם אל מי שמכיר בנושא ויכול לסייע לכם באופן מקצועי. נציין כי ערכנו עבורכם את הבירור בנושא וקיבלנו המלצה על מטפלת מוסמכת. לא הצלחנו להשיג את מספר הנייד שלה, אבל כן השגנו את האתר שלה שזו כתובתו: https://www.oritarbel.co.il.

 

טיפ חשוב: תזכרו לערוך את הדיונים במצבי רגיעה

בני זוג יקירים, אנו יודעים שלעיתים יש מצבים שמביאים אתכם לרתיחה (כלומר, לזעם רב). אנו מציעים לכם לשים לב לרגעים אלו היטב. שכן ,ההמלצה היא שלא לערוך את הדיונים כך. אלא, רק לאחר שאתם ובן או בת הזוג נמצאים במצב של רגיעה. כך תוכלו לקבל ביקורת ולהעביר ביקורת באופן נעים.

דיונים מוצלחים עם בן/בת הזוג

מסתבכים? כך תוכלו ליישם את דרך מספר 3

אם הסתבכתם, נבקש מכם ליישם את ההנחיה הבאה ברגעים של לחץ וכעס: במקום לצעוק ולהציג את הטענה שלכם בנושא המורכב, תנשמו עמוק. תזכירו לעצמכם שפריקת התסכול תקל עליכם באופן רגעי, אך לא תוביל לשינוי לטווח רחוק. זכרו שיש באפשרותכם להציג את הטענות שלכם בפני מטפל מוסמך או בפגישה השבועית שלכם ותראו שאתם מרגישים הרבה יותר טוב.

 

לסיום

המדריך הנוכחי הציג בפניכם את הדרך הנכונה והיעילה ביותר לניהול של דיונים מוצלחים עם בן או בת הזוג. בשלב זה נותר לכם רק ליישם את המידע והטיפים שהוצגו לעיל, כדי שתוכלו להתנהל נכון גם במצב תסכול ולחץ.

דיונים מוצלחים עם בן/בת הזוג

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
עורך דין מומחה לגירושין
עריכת דין
מה עושים במקרה העלמת כספים בגירושין?

ניווט בגירושין הוא לעתים רחוקות משימה פשוטה, וכאשר כסף חסר במשוואה באופן מסתורי, התהליך יכול להפוך למאתגר עוד יותר. זה לא נדיר שאנשים מנסים להסתיר או לעכב כספים במהלך גירושין,

ויאגרה קלאסית
למבוגרים
ויאגרה משלוחים

רבים מחפשים אחר אלטרנטיבה לוויאגרה הקלאסית שדורשת מרשם רופא. בין אם אתם מחפשים להגביר את רמות הריגוש במיטה או לאפשר לעצמכם להגיע לזקפה מיטבית, ישנן אלטרנטיבות טבעיות שניתן להזמין ולקבל