יציבות או נמות – אילו רכבים הם היציבים בשוק

רכישה של רכב היא רכישה משמעותית וכבדת משקל, בייחוד בנושא הבטיחות הנדרשת. במאמר זה נבצע סקירה של הרכבים היציבים והבטיחותיים בשוק, כל זאת על מנת שתוכלו להגיע לבחירה הנכונה ביותר בעבורכם.

מהם הדגים הבטיחותיים בשוק הרכב?

נושא הבטיחות בדרכים הוא אחד הנושאים החשובים ביותר בענף הרכב, וזאת בשל העובדה כי כיום חברות ענק מפתחות רכבים בטיחותיים ויציבים אשר נועדו להקנות לא רק חווית נהיגה מצוינת אלא גם בטיחות מקסימלית. למעשה, מבחני ריסוק גילו כי הסיכוי לפגיעה משמעותית מופחת באופן ניכר במידה והרכב מאובזר במערכות בטיחות, ולכן חשוב להכיר את הדגמים אשר זכו לדירוג הגבוהה ביותר. להלן הדגמים המובילים, ע"פ נציגי סוכנות ביג ליס – סוכנות הרכב המובילה בישראל:

  • דגמי טיוטה – לאחר שנים ארוכות של מחקר, פיתחה חברת טיוטה את מערכת Toyota Safety Sense  אשר נועדה ליצור סביבת נהיגה בטוחה. המערכת נועדה לאפשר לנהג למנוע התנגשות באמצעות האטה של הרכב באופן אוטומטי וכן בקרת שיות אשר מאפשרת לכל נהג לקבל מידע בזמן אמת אודות מפגעים בדרך. מדובר במערכת אשר מותקנת בכל דגמי טויטה והיא נחשבת למתקדמת בעולם, זאת בשל המערכות אשר כוללות מערכת התראה וסיכון מהנתיב, מערכת בלימת חירום וכן מערכת אשר שומרת על מרחק בטוח שמלפנים, גם במהירויות גבוהות.
  • דגמי סיטרואן – דגמי סיטרואן החדשים נחשבים לדגמים בטיחותיים ויצבים במיוחד,וזאת בשל מערכות בטיחות אשר כוללות בין היתר מערכת המתריעה מפני התנגשות, מערכת אשר מתריעה מפני עייפות וכן שש כריות אוויר אשר נפתחות תוך מאית השנייה, בעת התנגשות. מבין רכבי הפנאי, דגם C3 של החברה זכה בקטגוריית הבטיחות במגוון מבדקים בין לאומיים, בעיקר בשל העובדה כי הרכב מאובזר במערכת אשר מאפשרת לבלום בצורה אוטונומית בכדי למנוע תאונת דרכים.
  • פיג'ו – ע"פ ארגון NCAP האירופאי, הדגמים שם פיג'ו זכו לציון 108 במבחני יציבות ובטיחות, וזאת בשל מערכות בטיחות אשר כוללות התרעת סטייה מהנתיב, מערכת בלימה אוטונומית אשר מאפשרת להימנע מפגיעה ברכב או בהולכי רגל חמש כריות אוויר אשר נפתחות במהירות שיא ביחס לדגמים אחרים.
  • רנו – מערכת הבטיחות של דגמי רנו כוללים 6-8 כריות אוויר (תלוי בדגם) וכן מגוון מערכות בטיחות אשר מתבססות על חיישנים אשר יכולים לזהות שטח מת, מרחק והולכי רגל. בנוסף חברת רנו התקינה במערכות הבטיחות שלה אפשרויות שליטה נרחבות בעבור הנהג אשר כוללות גם מצלמה אחורית וקדמית המותקנת ברכב, וזאת בכדי לאפשר חנייה בטוחה וכן שליטה במהלך הנהיגה על הנעשה בכביש, באמצעות מצלמות מתקדמות. מדובר באחד הפיתוחים המשמעותיים של ענקית הרכב, וזאת מתוך הבנה כי תאונות דרכים יכולות להימנע במידה וישנה מצלמה אשר מספקת מרחב הגנה סביר לנהג.

כנסו לאתר ותתרשמו:

https://big-lease.co.il/car-financing.

טויוטה

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
העין
בריאות
מה כרוך בבדיקת ראייה למשקפי ראייה?

בזמן האחרון אתם חשים כי הראיה שלכם כבר איננה כפי שהיתה. אתם רואים מטושטש לרחוק או לקרוב, חשים כאבי ראש ואי נוחות בזמן קריאה או נהיגה. ככל הנראה אתם זקוקים

כלב לבן
בעלי חיים
דרכים להבין את רגשות הכלב

רגשות הם עניין אוניברסלי. לא רק בני אדם חווים אותם אלא גם חיות שונות, וביניהם כלבים. כלבים יכולים לחוש אושר, שמחה, עצב, חרדה ועוד רגשות שונים ומגוונים.  מאחר וחיות לא

אישה דתייה
לימודים
כל מה שרציתן לדעת על לימודים לחרדים

אם בעבר להיות אישה חרדית וללמוד אלה היו שני דברים שלא הלכו ביחד, כדאי שתדעו שהיום זה כבר לא כך. היום ברור לכולנו שלימודים הם הדרך הכי טובה שיש לא

עמית כשאתה פורש
כללי
שלום חבר – כך תיפרדו מהקולגה בעת הפרישה

קניית מתנה לקולגה שלכם שפורש לפנסיה לאחר שנים רבות של עבודה, יכולה להיות מחווה משמעותית ומתחשבת, שמביעה את הערכתכם לעבודתו הקשה ולחברות שלכם לאורך הדרך. מתנה נכונה יכולה לשמש תזכורת