במה יעזור לכם יועץ משכנתאות?

בהתחשב בכך שקניית דירה או נכס היא אירוע די נדיר – רובנו לא מומחים בכל הניואנסים של לקיחת משכנתא. כן, יש לכם דוד שמבין עניין, ואת החבר הזה שקרא הרבה באינטרנט בנושא, אבל רק יועץ משכנתאות עצמאי יהיה בצד שלכם ויילחם עבורכם על הפרטים הקטנים של אחת ההלוואות הגדולות והחשובות שתיקחו בחיים. אז במה הוא יעזור לכם?

 

אחראי על האינטרסים שלכם

על השולחן של הפקיד בבנק אולי כתוב יועץ משכנתאות", אבל יש לו תפקיד סמוי אחר: הוא שם כדי לדאוג לאינטרסים של הבנק בהלוואה הזאת, ולא לאינטרסים שלכם. יועץ משכנתאות פרטי קודם כל עובד עבורכם. התפקיד שלו זה ללוות אתכם ולדאוג לאינטרסים שלכם בצורה הטובה ביותר.

 

ליווי בקבלת משכנתא

מעל הכול, יועץ משכנתאות טוב ייתן לכם תחושה שכל המורכבות שבתהליך פשוטה בהרבה. הוא מכיר את ה״שטיקים״ של הבנקים, מנוסה בפריסות שונות וייקח אתכם צעד אחר צעד, יד ביד, בתוך התהליך הזה. הוא גורם מקצועי ומייעץ שראה זוגות רבים בתהליך, ויכול לתת לכם פרספקטיבה שתחסוך לכם המון כסף ובעיות.

 

התמחות בבניית תמהיל נכון

כמו קוקטייל שנרקח בקפידה, משכנתא היא תמהיל קריטי של לא מעט גורמים, וכדאי מאוד שהוא יימהל בצורה נכונה, כי אתם עומדים לטעום ממנו טוב טוב בשנים הבאות. יועץ משכנתאות מקצוען יבחן את האופציות שלכם במסלולי פריים, ריבית משתנה, ויבצע התאמה של ההחזרה החודשית ליכולות שלכם.

 

ייעוץ מלא במחזור משכנתאות והלוואות נוספות

גם אם אתם כבר בעלי דירה ובעיצומה של החזרת המשכנתא, יועץ משכנתאות מומחה יוכל לבצע שינויים או לתמוך בתהליכי הלוואות אחרות שיקלו עליכם עם ההחזר החודשי לאורך השנים. מיחזור משכנתא הוא אופציה מעולה למעבר למסלול טוב יותר עבורכם, ויועץ משכנתאות יוכל לעזור לכם לבצע את השינוי הזה עם ניסיון ופרספקטיבה מעמיקה בהרבה מכל אדם אחר.

 

משכנתאות לגיל השלישי – מביאים אותה בהפוכה

אם הגעתם לגיל הזהב (או הוריכם בני 60+) אולי שמעתם את המונח ׳׳משכנתא הפוכה׳׳. משכנתא שכזאת (שכמובן, עדיף לבצע יחד עם יועץ משכנתאות מוסמך) היא בעצם הלוואה שהבנק מעניק עבורכם, על בסיס נכס קיים, כדי לאפשר לכם בגילאי הפרישה לממן הוצאות נפוצות כמו דירה לילדים, מעבר לדיור מוגן ועוד.

 

היכרות והבנה לעומר במשכנתאות מחיר למשתכן

מחיר למשתכן היא תוכנית מדינית לאפשר לזוגות צעירים (ובודדים העומדים בקריטריונים) להגיע למעמד המיוחד של קניית דירה ראשונה. יועץ משכנתאות מכיר את רזי החוק, את שלל ה״שטיקים״ של הבנקים (כמו ריביות גבוהות לאלו שדווקא זקוקים להנחה) ויכול ללוות את התהליך המורכב, ולהפוך אותו לקל בהרבה.

 

החלטה רצינית דורשת איש מקצוע רציני

משכנתא זה לא משחק ילדים! תמהיל לא נכון או בחירות שגויות בתחילת התהליך, עלולים להוביל להוצאות גדולות מאוד, ריביות מיותרות ולהשפיע על חייכם לאורך שנים רבות. אל תהססו לרגע – קחו יועץ משכנתאות.

יועץ משכנתאות

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
לבבות
למבוגרים
איך להתמודד עם חוסר בחיי הזוגיות?

חיי הזוגיות משעממים אתכם? מרגישים שאתם לא ממצים את עצמכם בצורה הטובה ביותר בזמן קיום יחסי מין? ובכן, באמצעות חברת טבע פלז'ר תוכלו להחזיר את חיי המין שלכם למה שהיו

כללי
גריל גז מיוחד שילווה אתכם לעשרות שנים

ההבנה שהגיע הזמן להתקדם ולקנות בית פרטי מכה בכם? אתם מחפשים כבר חודשים ארוכים את הבית המושלם וממש לא מזמן קניתם אותו? אם כך, בוודאי תרצו לעשות כל מה שאפשר

כַּספִּי
עריכת דין
אובדן כושר עבודה זמני עקב ניתוח

ניתוח מאפשר במקרים מסוימים להגיש תביעה בגין אובדן כושר עבודה ולקבל פיצוי כספי משמעותי, גם מהמוסד לביטוח לאומי וגם מחברת ביטוח פרטית. במאמר הבא נסביר באיזה נסיבות תביעה כזו רלוונטית

סימון תלת מימד
כללי
המדריך לבחירת חומרים למדפסת תלת מימד

הכניסה לעולם הדפסת תלת מימד יכולה להיות די קשה. יש כל מיני חומרים לבחירה ולכולם יש העדפות משלהם. כתוצאה מכך, כל מידע שתמצא נוטה להיות סובייקטיבי ביותר. לאחר שתרכוש ותגדיר