האם ביטוח מחלות קשות מכסה גליובלסטומה?

רבים מאיתנו מכירים אדם כזה או אחר שחלה במחלה הנוראה, מחלת הסרטן. מחלת הסרטן, נחשבת בעיניי רבים כאחת הבעיות הגדולות ביותר איתן מתמודד עולם הרפואה והמדע בעת המודרני. 

 

מחלת הסרטן

את מחלת הסרטן ניתן לאפיין בצורה פשוטה יחסית להבנה. סוג מחלות אלו הוא שם כולל למגוון מחלות בהן תאים בגוף מתפתחים בצורה לא מבוקרת. כידוע, הגוף שלנו שומר בצורה מתוחכמת מאוד על הומואוסטזיס, כלומר שיווי משקל ואיזון בין חומרים, צריכה, הפרשה, מטבוליזם וגדילה. כאשר מתרחשת הפרעה במאזן הכל כך מדהים הזה, התוצאות מזוויעות.

ביטוח אלנסיס מכסה גליובלסטומה

מחלת הגליובלסטומה

אחת המחלות הקשות ביותר, היא מחלת הליובלסטומה, מחלת הגליובלסטומה מתאפיינת בפגיעה קשה בתפקוד המוח. המוח, מהווה את מערכת העצבים המרכזית, ה-CNS בשפה המדעית. מערכת העצבים המרכזית אחראית על כלל המערכות שלנו מחשיבה והבנה ועד הפעלת הגפיים שלנו.

במחלה זו, התאים התומכים במערכת העצבים המרכזית, הנקראים בשפה המדעית "תאי גלייה" נפגעים. תאים אלו נקראים בשפה מדויקת יותר "תאים אסטורציטיים" וניתן לזהות אותם בהגדלה מכיוון שהם נראים כתאים בצורת כוכב.

 

השפעות המחלה

כאשר סרטן זה מאובחן, הוא יתחיל לפגוע בחולה בצורה משמעותית מאוד ובזמן קצר יחסית המחלה תשפיע על יותר ויותר חלקים בגוף של המטופל, עד שלצערנו לאחר שתים עשרה חודשים בקירוב, המחלה תגיע לשלביה הסופיים והבלתי הפיכים.

ישנן מגוון דרכים בהם צריכים אותם מטופלים להתאים את חייהם למחלה, הכוללים טיפולים ושינוי צורות ההתנהלות היום יומית.

 

ביטוח רפואי

אחד הנושאים החושבים ביותר הוא הביטוח הרפואי. אומנם לא קיים טיפול שמרפא את המחלה הזו, אך כמו מחלות אחרות רבות חשוכות מרפא, רבים שואלים את עצמם אם קיימת אפשרות להחזרים ביטוחים על טיפולים שונים. בדיוק לשם כך נפרוש בפניכם את מגון הנקודות החשובות בנושא.

 

טיפולים רפואיים

קיימת אפשרות לקבלת החזרים עבור טיפולים במחלות חשוכות מרפא. כיום בחברות הביטוח בארץ, ישנה אשפרות לקבלת ביטוח למחלות חשוכות מרפא ומחלות קשות על ידי הוספת תשלום לפוליסת הביטוח.

הביטוח במצבים הללו נותן מגוון החזרים. הראשון, הוא כמובן החזרים עבור הטיפול הרפואי בין אם מדובר בהקרנות וטיפולים כימותרפיים אותם עושים בכל סוגי הסרטן, או לחלופין על ידי שימוש במכשירים רפואיים חדשניים לדוגמת המכשיר החדשני "אופטיון" (https://optune.co.il) המאפשר לעכב את התקדמות המחלה באמצעות השראת שדות חשמליים.

ביטוח אלנסיס מכסה גליובלסטומה

התנהלות שגרתית

עוד נושא בו עוזר הביטוח, הוא התנהלות תקינה של חיים במקביל למחלה. בין אם מדובר בהתאמת בית החולה למצבו החדש, לדוגמה התקנת מעבר לכיסא גלגלים, או סיוע באמצעות עובד זר.

 

עזרה נפשית

נושא אחרון ונוסף, הוא טיפולים פסיכולוגיים אותם מממן הביטוח במרבית המחלות מעין אלו מתוך הכרה בחשיבות המפגשים הללו במקביל למחלה וסיועם להתמודדות עמה.

 

לסיכום

מי ייתן והתרופה תימצא במהרה.

ביטוח אלנסיס מכסה גליובלסטומה

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
מידע בנושאי תביעות ביטוח
ביטוחים
עצות חשובות במקרה של תביעות ביטוח

אף אחד לא רוצה להגיע למצב שבו הוא צריך לתבוע את הביטוח. אנחנו משלמים לביטוח אומנם סכומי כסף לא נמוכים בכלל מדי חודש – ביטוח לרכב, ביטוח חיים, ביטוח דירה

כלה לפני חתונה
אירועים
איך להרים אירוע בחוף בעונת החורף

רגע לפני השמחה והריקודים בחוף הים, האם תכננתם את כל מה שמומלץ לתכנן לפני אירוע בחוף הים? בואו נדבר על זה, מה כדאי לברר מראש ומה כדאי לקחת בחשבון כשמתכננים