5 הדיבוריות הטובות ביותר לאופנוע

הדיבוריות לאופנועים שינו את כללי המשחק בשנים האחרונות, והפכו את הרכיבה ליותר מהנה ובטוחה עבור רוכבי האופנועים.

כיום, ניתן למצוא דיבוריות המאפשרות איכות מוזיקה גבוהה במיוחד, תקשורת בין הרוכבים, ואף שימוש בפקודות קוליות על מנת להוציא ולקבל שיחות טלפון.

במאמר זה, אספנו עבורכם את חמשת הדיבוריות האיכותיות ביותר בשוק האביזרים לאופנועים.

 

הדיבוריות תופסות תאוצה (תרתי משמע)

דיבוריות לאופנועים נכנסו חזק לאופנה בשנים האחרונות, ולפעמים זה נראה שכמעט כל קסדה שאנו רואים על הכביש – מנצנצת עם אור כחול קטן בצידה. ניגשנו לחנות האביזרים של מטלון אופנועים, כדי לנסות להבין על מה כל הסיפור.

 

יתרונות דיבוריות לאופנוע

בעוד בעבר – רוכבי האופנועים היו נמצאים במצב יחסית מסורבל ביחס לתקשורת, שמיעת מוזיקה, דיבור בנייד וכו', היום נראה שמדובר בעולם אחר לחלוטין. דיבוריות לקסדת האופנוע מאפשרות לנו תקשורת עם קבוצה של רוכבים, הוצאת וקבלת שיחות טלפון בחופשיות, האזנה למוזיקה באיכות שמע גבוהה ועוד. האוזניות מאפשרות ידיים חופשיות, ומאפשרות לרוכב להתרכז בכביש באופן מושלם בעת ביצוע פעולות. ישנן מספר אוזניות מומלצות במיוחד, ועליהן נפרט בסעיפים הבאים.

 

Cardo Q-solo

מערכת איכותית המאפשרת לשלוט בקבלת והוצאת שיחות מהנייד, להקשיב להוראות ה- GPS, ולהתחבר באופן אלחוטי לנגני מוזיקה.
נגן המוזיקה שלכם לא עובד על בלוטוס'? אין בעיה, המערכת מאפשרת גם חיבור לכבל
AUX על מנת לשמוע מוזיקה בכיף!
המערכת מאפשרת עד 10 שעות שיחה, ורמקולים איכותיים של 40 מ"מ.



cardo freecom 4

זוהי אחת ממערכות השמע לקסדה המתקדמות בעולם! המערכת כוללת שתי דיבוריות המתחברות לנייד בקלות באמצעות בלוטוס', ורמקולים איכותיים של חברת JBL המוכרת. הדיבוריות מתאפיינות בממשק מתקדם במיוחד, והרמקולים מאפשרים איכות סאונד יוצאת מגדר הרגיל, והם בקוטר של 40 מ"מ. המילה האחרונה בתחום הדיבוריות.

 

UCLEAR Motion Infinity System

יצרני המערכת הזו, מעידים שהיא נבנתה ע"פ משוב מרוכבים, מוכרים, ומומחים בתחום האופנועים. המערכת מאפשרת שליטה מלאה באמצעות פקודות פשוטות, וזה מסיר לחלוטין את הצורך בלחיצות כפתור ובהסתבכות עם הכפפות. המערכת עמידה בפני כל מזג האוויר, ומתאפיינת באיכות שמע צלולה במיוחד.

 

Scala Rider Pack Talk

מערכת תקשורת מהמתקדמות בעולם, המאפשרת תקשורת קבוצתית איכותית במיוחד. המערכת מכילה את טכנולוגיית ה- DMC המתקדמת – המאפשרת תקשורת וירטואלית קבוצתית ורציפה, שאינה מופרעת בעת עזיבה או הצטרפות של חברים לשיחה. במערכת ניתן לשלוט באמצעות הטאבלט או הנייד, לנגן מוזיקה, ליזום שיחות ועוד.

 

U-CLEAR AMP – 100

מערכת מהדור החכם והחדש של אוזניות הבלוטוס', הכוללת אפליקציה לתפעול האוזנייה והדיבורית ללא צורך במיקרופון קידמי. האוזנייה מאפשרת חיבור למספר מכשירים ניידים סימולטנית, ומאפשרת שיחת אינטרקום איכותית בין שני רוכבים. האוזנייה ניתנת להרכבה בקלות, ומתקשרת עם כל מכשיר הפועל באמצעות בלוטוס'.

רוכב מקצועי

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
תקלה פנימית
תיקון טלפונים
מעבדה עד הבית לתיקון טלפונים

לכולנו יש כיום טלפון נייד כזה הוא אחר שאנחנו לא יכולים בלעדיו. כמו כל מכשיר אחר גם הטלפון הנייד שלנו מתקלקל לפעמים (לרוב בזמן הכי לא מתאים בהתאם לחוקי מרפי