הוועדה הרפואית של משרד הביטחון – מה חשוב לדעת?

הוועדה הרפואית של משרד הביטחון מהווה את אחת התחנות החשובות ביותר בדרך לקבלת פיצויים ממשרד הביטחון. כוועדה שפועלת תחת גוף ממשלתי, היא עובדת תחת תקנות ונהלים מדוקדקים, באופן שרק מי שמעורה היטב בפרטים יכול להפיק מתוצאות הוועדה את המרב. לשם כך, ריכזנו עבורכם מספר דגשים חשובים ועקרונות מנחים, אשר יסייעו לכם במידה ואתם עומדים בפני הוועדה הרפואית של משרד הביטחון.

 

איך מגיעים לוועדה הרפואית של משרד הביטחון

לפני שנעסוק בוועדה עצמה, חשוב להבין כיצד בכלל מגיעים אליה. כל הליך מוצלח של תביעת מערכת הביטחון עובר דרך הוועדה הרפואית. בתחילת הדרך, מגישים תביעה לקצין התגמולים של משרד הביטחון והוא בוחן את הקשר הסיבתי בין מצב בריאותי לבין שירות במערכת הביטחון.

במידה והוא מוצא קשר סיבתי, הוא מעביר את התביעה לשלב הבא – הוועדה הרפואית של משרד הביטחון. כמו כן, גם במידה והמערכת כבר הכירה במצב הרפואי ובקשר הסיבתי שלו למערכת הביטחון, ניתן לגשת לוועדה נוספת כדי לעדכן את חומרת הפציעה ובהתאם את גובה הפיצויים.

 

הוועדה הרפואית של משרד הביטחון

אחרי שהבנו כיצד מגיעים למעמד הוועדה, בואו נגלה מה קורה שם. תפקידה של הוועדה הרפואית של משרד הביטחון היא לקבוע את אחוזי הנכות של התובע בהקשר של פציעתו שנגרמה עקב שירותו במערכת הביטחון.

כמו כן, ייצוג בוועדה רפואית על ידי גורם משפטי מיומן מעלה את הסיכויים משמעותית לעליית אחוזי הנכות ובהתאם לעלייה בגובה הפיצויים שניתן לקבל. הסיבה לכך נעוצה בעובדה שגורמים משפטיים מיומנים, כמו עורכי דין משרד הביטחון, יידעו איך להביא לידיי מיקסום את הפציעה והשלכותיה לצורך קבלת אחוזי נכות גבוהים עד כמה שניתן.

 

מי יושב בוועדה הרפואית של משרד הביטחון?

בוועדה הרפואית של משרד הביטחון יושבים רופאים מומחים בתחום הפציעה הספציפי שלשמה התכנסה הוועדה. לדוגמה, במידה ומדובר בפגיעה על רקע נפשי, בוועדה יישב פסיכיאטר כדי להעריך את מצבו הנפשי של התובע ואת המידה בה הסבל הנפשי שהוא מצוי בו פוגע בניהול השוטף של חיו. בנוסף, בוועדה יישבו מזכירים אשר יתעדו את תוכן הוועדה ואת התכנים שעולים בה.

 

איך כדאי להתנהג בוועדה?

בניגוד לדעה הרווחת, תלונות מרובות וחסרות פשר לא יעלו את הסיכויים שלכם לקבל אחוזי נכות גבוהים יותר. אחוזי הנכות נקבעים על פה חוקים מדוקדקים ועל סמך תקנות מוכתבות מראש, כך שהכרה של החוקים היא זאת שתמקסם את הסיכוי שלכם לקבלת אחוזי נכות גבוהים. יתרה מכך, דווקא אם תנהגו באופן לא אותנטי ולא אמין – הסיכויים שלכם לקבל פיצויים גבוהים יפחתו בשל חשד לחוסר אמינות.

 

לסיכום – היערכו לוועדה בצורה הטובה ביותר

כשזה מגיע לוועדה רפואית של משרד הביטחון, הרבה מאוד מונח על הפרק. לכן, כדאי להיערך לוועדה באופן המיטבי ולהיעזר באנשי מקצוע שיסייעו לכם למקסם את התוצאה עבורכם. המון בריאות והצלחה בהמשך!

הוועדה הרפואית של משרד הביטחון – מה חשוב לדעת

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
בריאות מינית
למבוגרים
 5 דברים שכל גבר צריך לבריאות תקינה

בריאות מינית, היא היבט חיוני של הרווחה הכללית של גברים. משמירה על תפקוד זיקפה ועד ניהול של שפיכה מוקדמת, טיפול בדאגות של בריאות מינית, יכול להשפיע באופן משמעותי על איכות החיים של האדם. להלן

במות הרמה למכירה
כללי
האם עדיף לקנות או להשכיר במת הרמה?

כשמדובר בגישה לגבהים לפרויקטי בנייה או תחזוקה, ההחלטה לקנות או לשכור מעלית יכולה להשפיע באופן משמעותי על ההצלחה, היעילות והעלות-תועלת של הפעילות שלך. עם ריבוי הגורמים שיש לקחת בחשבון, חיוני