חולמים בספרדית – 2 יעדים לטיניים מומלצים

אין כמו חופשה בחו"ל כדי לתת לנשמה לנוח ולגוף להחלים מהעומס היומיומי. בין אם יוצאים לנופש לבד או עם כל המשפחה, חשוב לבחור יעד שיתאים לסגנון החופשה עליה אתם חולמים ויאפשר לכם למלא את המצברים בכיף, עד החופשה הבאה. אז אם אתם צמאים לחופשה אנרגטית, מהנה ותוססת – לפניכם 2 יעדים שלא כדאי לפספס.

 

פורטוגל

מי שהייתה בעברה אימפריה ימית, הפכה במהלך השנים לאחת המדינות הכי מסקרנות ומיוחדות וככזו, מדי שנה מבקרים בה המוני תיירים בהם לא מעט משפחות וצעירים מישראל. מדובר ביעד עם היסטוריה מרתקת, עושר תרבותי מדהים ואוכל מופלא אשר אהוב במיוחד בקרב אורחים מארץ הקודש. אם נוסיף לזה המון אטרקציות למשפחה כולה, מזג אוויר לוהט ומחירים נוחים – מדובר במתכון מנצח לחופשה בלתי נשכחת.

היכן כדאי לבקר בפורטוגל, איפה נמצאים הנופים היפים ביותר ובאיזה לוקיישן תיהנו ממטבח שהוא לא פחות מאשר אלוהי? הנה 5 מקומות מדהימים:

  • ליסבון: ליסבון היא עיר יפהפיה שיש בה המון לראות ולעשות ואם אתם מסוג האנשים שאוהבים להרגיש הכל דרך הרגליים, היא תפורה עליכם. העיר התוססת משלבת בצורה הרמונית בין אירופה הקלאסית לאווירה ים תיכונית, מה שנקרא "לאכול את העוגה ולהשאיר אותה שלמה" ולא משנה אם אתם בקטע של מסע קולינרי, מבנים היסטוריים או טיולים באוויר הצח, היא תפתיע אתכם לטובה.

אטרקציות מומלצות: מבצר סאו-ז'ורז'ה, גשר ואסקו דה גאמה, מגדל בלם, רובע אלפמה וטיילת האומות. לאטרקציות נוספות, טיפים והזמנת מלונות – ליסבון למטייל בשבילכם.

  • פורטו: עיר סוחפת אשר נמנית בין יעדי הנופש הכי פופולריים בפורטוגל, בין היתר בזכות היצע מדהים של מלונות ומקומות לינה ברמה גבוהה ושירות סופר מפנק. אך לא רק בתי מלון הופכים את פורטו ליעד שווה, אלא גם הנופים המדהימים, האטרקציות והיצע המסעדות ובתי הקפה שלא ישאיר אף אחד רעב. מה הפלא שהיא נבחרה לא פעם ליעד הטוב ביותר לטיול באירופה?

אטרקציות מומלצות: ארמון הבורסה, חומת העיר העתיקה, הרובע היהודי, גשר אראבידה ושוק בולהאו.

  • אובידוש: היא נחשבת לאחת העיירות היפות ביותר בפורטוגל והמטיילים בה מספרים כי אופף אותה קסם מסתורי, כאילו הזמן עצר בה מלכת, אי שם בתקופת ימי הביניים ועל כן זהו יעד נהדר למסע מסקרן בין סמטאות ציוריות, לצד חומות העיר העתיקה ובין בתי עסק בוטיקיים שיאפשרו לכם להכיר מקרוב את המקומיים החביבים. גם אם עומד לרשותכם זמן קצר בלבד, מומלץ להקדיש לה לפחות לילה אחד.

אטרקציות מומלצות: הטירה של אובידוש, העיר העתיקה, הלגונה של אובידוש, המעיינות החמים והפארק של סנטה מריה.

  • מדיירה: ארכיפלג קסום המפורסם בזכות דמויות מפתח שהתגוררו בו, כמו למשל וינסטון צ'רצ'יל, כריסטיאנו רונאלדו (לא הייתה לו ברירה, הוא נולד בה) וכריסטופר קולומבוס. אפשר רק לנחש כי המראה הייחודי שלה מהווה את מוקד המשיכה שלה, אך בנוסף לנופים מרהיבים אותם תראו מכל פינה ברחבי העיר, מדיירה מציעה המון מסלולי טיול נעימים, פינות חמד ירוקות, בתי קפה צבעוניים ואטרקציות לגדולים וקטנים.

אטרקציות מומלצות: עמק הנזירות, תעלות המים, הגן הטרופי של ארמון מונטה, ביתו של כריסטופר קולומבוס והגנים הבוטניים.

  • סינטרה: היא מוכרת באופן רשמי כאתר מורשת לאומית על ידי אונסק"ו וכל פינה בה נראת כאילו נלקחה מסרט אגדות מתוק. זהו ללא ספק אחד המקומות היפים ביותר בפורטוגל ולכל הפחות, הפוטוגני ביותר… ואם אתם רוצים לטייל בין טירות לחופים ולספוג תרבות לטינית אותנטית וצבעונית – מדובר ביעד שלא כדאי לכם להחמיץ, אפילו אם ללילה אחד.

אטרקציות מומלצות: אטרקציות: ארמון פנה, טירת המורים, המרכז העתיק של סינטרה, חוף אורסה ועמק המעיינות.

חולמים בספרדית

מקסיקו

מקסיקו ידועה כיעד צבעוני עם אווירה שמחה, אוכל משובח וחיי לילה סוערים. בנוסף, יש בה המון מסלולי טיול בדרגות קושי שונות, ערים צבעוניות לצד כפרים שהזמן עצר בהם, שווקים, נופים ומורשת ארוכת שנים אותה תוכלו להרגיש דרך הרגליים או לאחר שיחה עם המקומיים הנחמדים. אך אם חשבתם שמקסיקו היא כולה היסטוריה, תחשבו שוב – היא חולקת גבול עם ארה"ב, מה שמאלץ אותה לגלות צדדים מודרניים, עם מרכזי קניות ענקיים, רשתות מזון מהיר גדולות והמון אטרקציות מסעירות.

אז אם אתם רוצים להכיר את אחת המדינות הלטיניות הכי מעניינות בעולם ולא יודעים היכן להתחיל, הנה כמה מקומות ששווה לבקר בהם:

  • מקסיקו סיטי: עיר הבירה של מקסיקו היא מקום שחייבים לבלות בו לפחות לילה או שניים במהלך חופשה במקסיקו, גם כי זוהי נקודת העצירה הראשונה במדינה בדרך כלל וגם כי יש בה הכל מהכל – שילוב של תרבות עתיקת שנים ומקומות בילוי סוערים, אטרקציות מעולות לגדולים וקטנים לצד חוויה קולינרית עשירה, פארקים ירוקים, ארועי תרבות ושפע רב של מקומות לינה בטווח מחירים המתאים לכל כיס.
    אטרקציות מומלצות: הפארק האורבני, המרכז ההיסטורי, פארק השעשועים Six Flags, קניון הנחושת וארמון האמנויות היפות.
  • קנקון: עיר חוף מקסימה שנחשבת למוקד נופש מרכזי המושך מבקרים מכל קצוות עולם – בעיקר אורחים מארה"ב, אך לא מעט משפחות, צעירים וזוגות מישראל. השילוב המדהים בין מזג האוויר הנהדר, החופים הלבנים והאטרקציות המגוונות הופכים את קנקון למקום לוהט לחופשת בטן-גב ואם לא השתכנעתם – דעו לכם כי בשנות ה-70 של המאה הקודמת היא עברה מייקאובר רציני במהלכו נפתחו בה כמה מבתי המלון הטובים ביותר במקסיקו.
    אטרקציות מומלצות: פארק השעשועים Xoximilco Cancun by Xcaret, המוזיאון התת ימי, תצפית ממגדל סוניק, שוק Mercado Veintiocho והסנוטות.
  • פלאיה דל כרמן: עיירת חוף נוספת שכדאי להכיר היא פלאיה דל כרמן, אשר ידועה בזכות חופים יפהפיים עם מי טורקיז צלולים ושפע רב של פינות חמד קסומות למצוא בהן מרגוע. מי שבעבר הייתה לא יותר מכפר דייגים, הפכה במרוצת השנים לאתר נופש נחשק עם מסעדות מעולות ואווירה מקסיקנית תוססת, ומעט האטרקציות שיש בה, בהחלט מספיקות לכמה ימים של הנאה גדולה.
    אטרקציות מומלצות: מערות הנטיפים, פארק המים Xel-Ha Park, מוזיאון הפלאים בתלת מימד, חוף Playacar והשדרה החמישית.
  • קוזומל: אם אתם חובבי צלילה ורוצים להכיר את אחד המקומות הכי מסקרנים בכל הקשור לעולם התת ימי של מקסיקו, קוזומל הוא היעד עבורכם. אתרי הצלילה שבו מושכים סקרנים רבים, אך זו איננה האטרקציה היחידה בו, זהו יעד נהדר למי שרוצה להכיר מקרוב את תרבות המאיה, ליהנות מנופים ציוריים ולאכול אוכל מקסיקני אותנטי וטעים במיוחד.

אטרקציות מומלצות: מיני מקסיקו, צ'יצ'ן איצה, מקלט הדבורים של המאיה ופארק צ'אנקנאב.

  • טיחואנה: למרות השם הרע שיצא לה הקשור לתרבות הפשיעה בה, טיחואנה מפתיעה לטובה ומהווה יעד שכדאי לעצור בו. היא שוכנת בצמוד לגבול של מקסיקו עם מדינת קליפורניה בארה"ב וככזו, מתאימה למי שרוצה ליהנות מחוויה מקסיקנית-אמריקאית משולבת. מה זה אומר? חיי לילה תוססים, קניוני ענק עם רשתות בינלאומיות, המון אטרקציות, מסעדות מעולות ונבחרת מדהימה של מקומות לינה בשלל סגנונות ומחירים.
    אטרקציות מומלצות: מרכז התרבות של טיחואנה, השוק של טיחואנה, סיור באזור פלאזה סנטה ססיליה ופארק הידידות.

לסיכומו של דבר, יש המון יעדים נהדרים לטייל בהם בעולם, אבל אם אתם מחפשים יעד לטיני ליהנות בו מחופשה גדושת אטרקציות, עם נופים מדהימים וחוויה קולינרית שאין שנייה לה – יש 2 כוכבים שלא ניתן להתעלם מהם. חופשה מהנה!

חולמים בספרדית

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
סימון תלת מימד
כללי
המדריך לבחירת חומרים למדפסת תלת מימד

הכניסה לעולם הדפסת תלת מימד יכולה להיות די קשה. יש כל מיני חומרים לבחירה ולכולם יש העדפות משלהם. כתוצאה מכך, כל מידע שתמצא נוטה להיות סובייקטיבי ביותר. לאחר שתרכוש ותגדיר

מסך
דיגיטל
במה כרוך קידום אורגני?

קידום אורגני הפך להיות בשנים האחרונות להליך הכרחי עבור כל בעל אתר אינטרנט. מי שמכיר את הקידום המדובר, יודע שמאחורי כל אתר אינטרנט מצליח עומד הליך מחושב מאוד של קידום

ביטוח רכב
ביטוחים
מה העלות של ביטוח רכב ליום אחד?

כאשר יש רכב משפחתי ויש מספר נהגים פוטנציאליים, יש מקרים בהם לא כדאי לרכוש ביטוח המבטח מספר נהגים וכך, האופציה לרכוש ביטוח רכב ליום אחד עולה על הפרק. מדובר בביטוח

בעלים של הכלב
בעלי חיים
צ'ק ליסט לקבלת כלב חדש

כלב חדש הוא אירוע משמעותי בכל בית והימים הראשונים הם בעלי חשיבות מכרעת. הכלב יהיה מבולבל בנוגע למיקום החדש בו הוא נמצא, מי אלה בני האדם החדשים סביבו והריחות השונים