ידיות פתיחה מעוצבות של הארון – מה הסוג שמתאים לכם?

ארונות, דלתות ומדפים הנמצאים בחללי ביתנו ממלאים תפקיד חשוב באיכות החיים שלנו, אבל אי פעם שמתם לב לידיות? הידיות, דרך הפתיחה, הצורה – הכל משפיע באופן רב על הפונקציונליות, על העיצוב הכללי ועל תחושת הביתיות שאמורה להיות קיימת – יחד עם הידיות. אז איזה ידית פתיחה מעוצבת מתאימה לכם? במאמר זה נסביר.

 

למה צריך ידיות?

מלבד שידיות מהוות באופן הבסיסי ביותר את הדרך לפתיחת ארונות, הן גם מוסיפות לעיצוב הביתי. ידיות הן תוסף חשוב שבלעדיהן היה לנו הרבה יותר קשה בחיינו. ישנם אנשים המעדיפים ידיות ממתכת, ויש כאלה מעץ, יש אנשים שישמחו לידית מצוירת ויש כאלה שילכו על סגנון מינימליסטי.

קולקציית ידיות יכולה לשנות את ביתכם ואף את חייכם, ממש כמו ארונות הפתיחה של אוליווד רהיטים. אם נחתה ההבנה שעד עכשיו פשוט חייתם עם הידית הלא מתאימה, הגיע הזמן לבחור אחת אחרת. אז איזו ידית מתאימה לכם?

 

ידיות מודרניות

בתים המעוצבים בסגנון מודרני מובהק ידיות ארוכות, נקיות וחלקות יכולות להתאים. לרוב אלה יהיו ידיות מתכת חלקות בצבעים כהים. ידיות אלה נפוצות יותר היום ומהוות חלק ניכר מהשוק. אם אתם מתחברים לידיות שנשארות לאורך זמן, לא יצאו ממקומן וגם יוסיפו משב רוח מרענן-מט בביתכם, זו הבחירה שלכם.

 

ידיות עתיקות

בכן, ידיות אלה מעוצבות יותר בסגנון ישן ו-"אינדי". הידית תהיה לרוב מעץ או מתכת, מעוטרת ציורי פרחים וקישוטים קטנים ועדינים. הידיות האלה מזכירות לנו את ימי הביניים ותקופות עבר, הן לרוב קלאסיות ולא יוצאות מהאופנה לנצח. הצבעים שלהן יהיו ברונזה עתיק ויגרמו לאנשים לחשוב שהם אצלכם כבר מאות שנים.

 

ידיות זכוכית

זכוכית היא חומר עתיק וחזק המשתלב באופן טבעי ואסתטי עם כל חומר אחר. הזכוכית מקנה מראה נקי ויוקרתי. ידיות מזכוכית לרוב יהיו בצורות קריסטלים או משולבים עם ברזל ליצירת שילובים אסתטיים נוספים. ניתן למצוא ידיות העשויות מזכוכית בלבד. שימו לב כי החיסרון בידיות זכוכית הן סכנת השבר והצורך בניקיון תמידי.

 

נירוסטה/אלומיניום

אלו החומרים הנפוצים ביותר שנכנסו לשימוש בהיקף גדול במטבח בשנים האחרונות, יחד עם ההתמקצעות של המטבח הביתי. אלומיניום ונירוסטה באופן טבעי כמו הזכוכית משתלבים עם חומרים שונים ויוצרים מראה חדשני למטבח. המראה המודרני יכלול גם נירוסטה והוא מהווה חלק גדול מהשוק כיום. את החומרים הללו ניתן למצוא בצורות רבות – ידיות חלקות, מבריקות, בעלי טקסטורות או דוגמאות שונות.

 

ידיות ילדים

ידיות לילדים לרוב יהיו עשויות מפלסטיק בצבעים בהירים, ובצורות שונות כגון פרח או בלון או דמויות מסדרות ילדים אהובות. הידיות נועדו לשדרג את חדר הילדים ולעיצוב נעים שיתן תחושה נעימה עבורם. ידיות לילדים הן במבחר אחר מהידיות למבוגרים ויעניקו שימוש רב יותר לילדים, בין היתר גם ישמחו אותם ויפתחו בהם מרחב יצירתי.

ארונות

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
עורך דין מקרקעין
עריכת דין
יתרונות קניית נדל"ן בלונדון

שוקלים לרכוש דירה? מחפשים עסקה כדאית מעבר לים? יתכן ויש לנו את הפתרון המושלם עבורכם. דירה בלונדון, המרוחקת כחמש שעות טיסה מישראל, שלישראלים רבים כבר יש נכס מניב בזכותה. מעבר

מכשירי האזנה
גאדג'טים
מכשירי שמיעה – כל המידע החשוב

העידן שבו אנחנו חיים הוא עידן טכנולוגי ועל כך אי אפשר להתווכח. אנחנו רואים כיצד הטכנולוגיה נכנסת לכל תחום בחיים שלנו, משתלטת עליו ומשנה אותו. אחת מהדוגמאות לכך היא מכשירי

רשלנות רפואית
עריכת דין
מה לעשות במקרים של רשלנות רפואית?

מקרים של רשלנות רפואית נפוצים ועלולים לתפוס כל אחד מאתנו בעת כל טיפול שהוא, אפילו בטיפול פסיכולוגי שגרתי או בכל פגישה אצל רופא המשפחה. לכן, חשוב להכיר לעומק את עולם