יש לכם ילדים קטנים – איך תשמרו עליהם במתקנים מתנפחים

בשנה האחרונה בכל כמה חודשים אנחנו נאלצים להתמודד עם סגר ששולח אותנו לבלות שבועות ארוכים עם הילדים בבית.

אם זה נשמע לכם מוכר ואם גם אתם מחפשים את הדרך לצלוח את האתגר הזה בכל פעם מחדש, ברור מדוע אתם רוצים לקנות לילדים הקטנים שלכם מתקן מתנפח, כי האמת היא, שזה פתרון נהדר.

מה שכן, חשוב מאוד לשמור על הוראות הבטיחות, כי רק כך תוכלו לדעת שגם את הסגר הקרוב תעברו בשלום.

 

אל עזבו את הילדים לבד

עוד לפני שנדבר על בחירת המתקן המתנפח שתיקנו לילדים הקטנים שלכם, חשוב לעצור ולהבין: אתם לא יכולים להשאיר אותם לבד לקפוץ על המתקן. זה לא משנה באיזה צורה הוא או עד כמה הוא גדול ונראה יציב. מה שמשנה זה שמדובר על ילדים קטנים ולכן, למרות שאולי הם כבר לומדים להעסיק את עצמם, מאוד מומלץ להישאר בקרבת מקום ולהיות איתם כל הזמן בקשר עין.

 

הקפידו על רכישת מתקן איכותי וכמה שיותר בטיחותי

הנתון הבא שאנחנו רוצים להזכיר לכם, זה שעליכם לבחור את המתקן הטוב ביותר שקיים. זה לא משנה אם אתם מחפשים היום מתקן מתנפח קטן או גדול, כי בכל מקרה הוא חייב להיות כמה שיותר איכותי. משמעות הדברים היא שכדאי לבדוק מה בדיוק חושבים על המתקן הזה הורים של ילדים אחרים. האם הם ממליצים עליו? והאם הם יצאו מרוצים מהשימוש בו ומרמת הבטיחות שלו? בנוסף, כמובן שצריך לראות גם האם מדובר על מתקן מתנפח שיש לו תו תקן, כי לקנות מוצר ללא תו תקן זה לא בא בחשבון. כדאי לבדוק את היציבות של המוצר ואפילו את השאלה איפה בדיוק יוצר אותו מתנפח שבו אתם בוחרים. כל הפרטים האלה אומנם דורשים מכם תשומת לב, אך זו הדרך הכי טובה שיש להבטיח שאתם מעלים את הילדים הקטנים שלכם על מתנפחים בטיחותיים.

 

שימו לב לשאלה האם המתקן המתנפח מתאים לגיל הילדים שלכם או לא

הורים רבים מתעלמים מהנתון הזה. הם בטוחים שהילדים שלהם יותר מפותחים או חכמים, כך שברור להם שהילדים יוכלו להתמודד עם כל מתנפח, גם אם הוא מתאים לילדים הרבה יותר גדולים. חשוב לעצור ולהבין: זה לא מומלץ. יש משמעות לכיתוב על קופסת המתנפח ולשאלה לאיזה גיל הוא מתאים. לכן, למרות שאתם בוודאי רוצים לקדם את הילדים שלכם, לתת להם הזדמנות ולגרום להם להתפתח כמה שיותר מהר, לא כדאי שתסתכנו אותם. לכן חשוב מאוד לקנות מתקן מתנפח קטן שיוכל להתאים לגיל שלהם.

לסיכום, אין ספק שאם תקפידו על כל הוראות הבטיחות, הילדים שלכם יוכלו ליהנות מהקפיצות על המתקנים המתנפחים, הם יוציאו אנרגיה לרוב ואתם תוכלו להיות רגועים ולא לדאוג.

 

סולם

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
מבוטחים
פיננסים
ביטוח בניין משותף – המחיר המשתלם ביותר

בבואכם לבחור בחברת הביטוח שתהייה אחראית על הבניין המשותף שלכם, אתם מחפשים את החברה שתציע לכם את המחיר האטרקטיבי ביותר בתוספת השירות המקצועי והאיכותי ביותר! הכנו עבורכם מספר טיפים בתהליך

חוק תאונות
כללי
תאונות אופניים וקורקינט חשמלי – מה עושים?

אופניים וקורקינט חשמלי אינם נכנסים לחוק הפיצויים בדומה לרכבים ממונעים מאחר ואינם כאלו. למרות זאת מישהו צריך לשלם פיצוי על נזקי הגוף או הנכות. המאמר יפרט מה עושים בתאונות מסוג

איך לעצב פינת עבודה נחמדה ויעילה
רהיטים ועצובים
איך לעצב פינת עבודה נחמדה ויעילה?

אזור עבודה מעוצב ופרקטי יכול להיות בעל השפעה משמעותית על הפרודוקטיביות, המיקוד ושביעות הרצון הכללית שלנו בעבודה. בין אתם עובדים מהבית או במשרד, ישנם מספר שיקולים שיכולים לעזור לכם לעצב