למה צריך עורך דין צבאי עוד לפני תחילת המשפט

השירות הצבאי נחשב ללא ספק לאחת התקופות המאתגרות בחייו של כל ישראלי. לצד האתגרים המובנים מאליהם, מוצאים עצמם חלק מהאנשים נקלעים לסיטואציות מורכבות ולא פשוטות כלל הכוללות עימות חזיתי עם הצבא. פערי הכוחות הברורים של חייל או קצין אל מול הגוף החזק במדינה, עלולים להביא למסלול התנגשות מסוכן ומסובך. לכן, אם אתם עומדים בפני כתב אישום צבאי, מומלץ שלא להסתפק בנציגות הסנגוריה הצבאית ולהיעזר בשירותיו של עורך דין צבאי.

 

מתי נזדקק לעורך דין צבאי?

כאשר חייל או קצין נקלעים לסיטואציה בה מוגש נגדם כתב אישום צבאי, תהא העבירה אשר תהא, הם ניצבים בפני בחירה- האם לבחור בייצוג ללא תשלום מטעם הסנגוריה הצבאית או לשכור את שירותיו של עורך דין צבאי מיומן ומקצועי באופן פרטי. מומחיותו של עורך דין צבאי נפרסת על פני תחומים רבים, הכוללים מקרי עריקות, עבירות תנועה, עבירות הכוללות שימוש בסמים וגם חקירות מצ"ח כנגד הנאשם. עורך דין צבאי ותיק מכיר היטב את התנהלות צה"ל בסוגיות המשפטיות השונות, ויידע להעניק את הכלים הטובים ביותר לנאשם על מנת להוציא אותו מהתסבוכת אליה נקלע.

 

לצה"ל חוקים משלו

על מנת להבין את חשיבות תפקידו של עורך דין צבאי, חשוב להכיר לעומק את העובדה שהמערכת המשפטית של צה"ל שונה ונפרדת מהמערכת האזרחית של המשפט הישראלי. במקרים רבים, היא נוטה להחמיר פי כמה מהמערכת האזרחית, והישענות על הסנגוריה הצבאית לבדה עשויה שלא להספיק עבור אותו חייל נאשם. המערכת הצה"לית נוטה להיות נוקשה ואף ללקות בחוסר רגישות מסוימת כלפי החיילים המשרתים בה.

היא נוטה ללכת לכיוון השחור והלבן ולשפוט על פי ראות עיניה, על אף המורכבות של חלק נכבד מהמקרים המתגלגלים לפתחה. ליווי משפטי של עורך דין צבאי נותן יתרון משמעותי למיוצג, שכן הוא דבר את השפה הצבאית ומכיר את דרכי החשיבה של המערכת, וכך יכול לנתב את דרכו בדרך לזיכוי.

 

לא משנה מה, כדאי להיעזר בעורך דין צבאי

אין חולק על כך שתקופת השירות הצבאי היא ציון דרך משמעותי עבור כל אדם שחי במדינתנו. במדינה קטנה כל כך, בה אחד הדברים הראשונים שעליהם מסתכלים בכל קורות חיים הוא העבר הצבאי של האזרח, מומלץ מאוד להימנע מכל רישום פלילי וחף מהאשמות- שכן הדבר עלול להשפיע בצורה מכרעת על השתלבותו של אותו אדם בחברה. היוועצות בעורך דין צבאי מול כל אישום של המערכת הצבאית, קל כחמור, עשויה להיות זו שתכריע אם יזוכה או יואשם.

 

בחרו בעורך דין זמין

אחת התכונות החשובות ביותר בעורך דין צבאי היא כמובן הזמינות. המשפט הצבאי לא מחכה לאף אחד, ולכן מומלץ לבחור עורך דין צבאי, לצד המקצועיות והניסיון שלו, גם על פי הזמינות העומדת לרשותכם. טבעי שעורך הדין יידע להעריך את זמינותו על פי חומרת המקרה, אך עורך דין צבאי טוב יבין את התקופה הרגישה בה נמצא הנאשם ומשפחתו ויידע לפנות מזמנו על מנת לטפל במקרה בצורה הטובה ביותר.

עורך דין צבאי

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
זכוכית מגדלת
העסק שלכם
סקר שוק

.יזם? חולם על מוצר? ובכן, אחד הנדבכים החשובים ביותר שעלייך לעשות הוא סקר שוק. מדוע? להלן הפרטים יש לך מוצר חדש שאתה עומד לפתח? ובכן, אתה חייב לעשות משהו לפני

שיפוץ מחסן
תחזוקת הבית
שיפוץ מחסן בדירה – כל השלבים

כל אדם פרטי או משפחה שהם הבעלים המאושרים של בית או דירת מגורים, יבצעו בבית שיפוצים נרחבים לפחות פעם אחת במהלך חייהם, כך מלמדת הסטטיסטיקה. כחלק מתהליך השיפוצים, יש צורך

עורך דין לשון הרע
עריכת דין
צעדים לפני פנייה לעו"ד לשון הרע

לשון הרע, כינוי משפטי לאמירות הפוגעות שלא בצדק במוניטין של מישהו, יכול להיות תחום משפט מורכב. לפני יצירת קשר עם עורך דין המתמחה בתביעות לשון הרע, ישנם מספר שלבים עיקריים