נמאס לכם לקנות עוקבים לאינסטגרם? הפתרון בכתבה הבאה

כשהייתם חדשים באינסטגרם בוודאי רכשתם עוקבים על מנת להיחשף ולגבור על המתחרים שלכם.

אבל כעת אינכם מעוניינים בשירות יותר אך כן מעוניינים להגדיל את מספר העוקבים שלכם.

הכתבה תפרט כיצד ניתן לעשות זאת.

 

מדוע רוכשים עוקבים לאינסטגרם?

עסקים חדשים הפותחים חשבון באינסטגרם בוודאי נתקלו באפשרות קניית עוקבים על מנת שיהיו חשופים לכמה שיותר קהל ועל מנת שמספר העוקבים שלהם יהיה גדול משל המתחרים שלהם. בשל העוצמה של הרשתות החברתיות שהבולטת מבניהן היא האינסטגרם, המונה למעלה מיותר 90 מיליון משתמשים בכל העולם ויותר מ-2 מיליון גולשים בארץ, החשיפה של עסקים היא נחוצה. כל עוקב אותו רכשתם הוסיף לכם עוקבים נוספים ושיפר את הפרופיל שלכם. כעת אתם רוצים להמשיך לבד וזה לא משהו שאינו אפשרי.

 

שיטת WIN WIN

במטרה להמשיך ולהיחשף בפני קהלים שונים, הפתרון שלכם הוא יד לוחצת יד. תוכלו לקבל בחינם עוקבים בתנאי שאתם תהיו עוקבים של אחרים או בתמורה לתיוג שלהם בפרופיל שלכם. על מנת לעבוד בשיטה זו יש להיכנס לפרופיל ולתייג פרופילים של אחרים. בתמורה הם מתייגים אתכם וכך ניתן להגדיל בשיטת WIN WIN את כמות העוקבים. כשמשתפים פעולה עם כמה פרופילים ניתן להגדיל את כמות העוקבים באופן משמעותי.

 

שיטת הנקודות

צורה אחרת להגדלת מספר העוקבים היא באמצעות האתר ADD ME FAST החינמי. תוכלו לבחור אם אתם מעוניינים בעוקבים, תגובות או לייקים והתדירות שלהם לחשבון האינסטגרם שלכם. בתמורה למעקב וללייקים לפרופילים אחרים תצברו נקודות ותעניקו נקודות שיגדילו גם לכם וגם לנעקבים שלכם את מספר העוקבים.

 

לעקוב אחר עוקבים פוטנציאלים

בשיטה זו נכנסים לפרופיל של המתחרים העסקיים ומוסיפים עוקב לעוקבים שלהם. בתוך הפרופיל של המתחרה יש רשימת עוקבים לפי תאריך – זה המקום אליו צריך להיכנס. משם היכנסו לכל פרופיל של עוקב מהעוקבים האחרונים של המתחרה ועקבו אחריו. החשיבות בבחירת העוקבים שהחלו לעקוב אחר המתחרים שלכם לאחרונה תעזור לכם כי הם מחפשים פתרונות והסיכוי שיעקבו אחריכם בחזרה גדול יותר מעוקבים ותיקים אחרים.

 

למה צריך לשים לב?

על מנת שאינסטגרם לא תחסום לכם את החשבון על תעברו את המאה עוקבים ליום הן בהוספתם והן בהורדתם מהפרופיל שלכם. כדי להיות חשופים כמה שיותר חשוב להעלות בין 2-3 פוסטים ביום ולעשות גם שיתוף לפייסבוק. ככל שמתמידים ומפרסמים יותר, כמות העוקבים עולה. בנוסף מומלץ לעשות האשטאג על כל תמונה שמעלים. באמצעות ההאשטאג מתייגים קטגוריות פופולריות וכך גם מקבלים יותר לייקים וחשיפה. ההאשטאג צריך להיות עם סימן סולמית בהתחלה, ללא רווח ושם הקטגוריה. למשל, #בגדיספורט או #חולצתאדידס. ההמלצה היא לסמן כ-30 ההאשטאג לתמונה או לסרטון שמעלים. בנוסף, רצוי להימנע מלכתוב בפוסט עצמו את ההאשטאג כשמתארים את הפריט בתמונה.

 

תגובות חברים ולייק

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
בְּנִיָה
שיפוצים ובניה
למה כל כך קשה לנסר בבטון?

בטון הוא החומר הנפוץ ביותר לבנייה כיום בישראל. הבטון עשוי לרוב מתערובות סיד, חול, חצץ ופלדה אשר מעניקים לו את התכונות הרצויות לבנייה חזקה ועמידה. אך תמיד מגיע העת בה