מהן הדרכים הנפוצות להוכחת רשלנות רפואית בבית משפט

לא פעם אנחנו נתקלים במקרים שבהם מוצגים מסמכים שונים שמראים את קיומה של רשלנות רפואית בעת הליך רפואי שהתבצע על התובע. הצגת מסמכים רפואיים כידוע, היא הדרך הנפוצה ביותר להוכחת רשלנות רפואית בבית המשפט. אך בנוסף אליה, יש גם דרכים נפוצות נוספות שמסייעות להוכיח כי אירעה רשלנות בטיפול. הישארו אתנו ותגלו את כל הדרכים הללו.

 

הסיבה שהביאה לכתיבת המדריך

את המדריך הנוכחי כתבנו לאחר שזכינו בתביעה על הליך רפואי שלפי דעת בית המשפט, היה בו רשלנות רפואית חמורה. לעורך הדין שליווה אותנו במהלך התביעה, היה ברור שנזכה בתיק ונקבל את הפיצויים שמגיעים לנו. הדבר נבע מתוך העבודה שהיו לנו לא מעט דרכים להוכיח שאכן אירעה רשלנות רפואית במהלך הטיפול שקיבלנו. החלטנו לכתוב את המדריך כדי להביא למודעות בקרב אנשים אחרים. אז אם אתם מקבלים טיפול כשורה ואתם מרגישים שמשהו אינו כשורה, כדאי שתכינו את עצמכם מראש ותדעו מה עליכם לעשות ואיך זה יעזור לכם בהמשך כדי להוכיח את קיומה של הרשלנות.

 

הדרך הראשונה והנפוצה ביותר להוכחת רשלנות רפואית בבית המשפט – באמצעות מסמכים רפואיים

ציינו את הדרך הזו בפסקת הפתיחה, ועדיין, אנחנו מאמינים שצריך להקדיש לה פסקה משלה. המסמכים הרפואיים במקרה שלנו סייעו להוכיח כי מדובר ברשלנות רפואית בעקבות אבחון לקוי. לצערנו, אבחנו כי אנחנו חולי סרטן, בזמן שבכלל סבלנו מאבנים בכליות. התברר לנו בהמשך שיש דמיון בין השניים ולא פעם עולות טעויות כאלו. רק שאנחנו, כבר התחלנו את הטיפולים והכול היה מתועד. כך שיכולנו להציג את המסמכים הבאים לבית המשפט כדי להוכיח שאירעה רשלנות רפואית באבחון:

  • מסמך מטעם רופא במיון שמציין כי יש סימנים לסרטן
  • אישור רפואי מטעם רופא אונקולוג ומתן תרופות תואמות לאבחון
  • הפנייה אל פסיכולוג שמתמחה בחולי סרטן ועוד

אם עברתם חוויה דומה או אם אתם חושבים שאירעה לכם רשלנות רפואית, אתם צריכים לקרוא הדרכה בנושא רשלנות רפואית ולבדוק אם אתם יכולים לתבוע בנושא.

 

הדרך השנייה והנפוצה ביותר להוכחת רשלנות רפואית בבית המשפט  – הקלטות

לא פעם אנחנו מקליטים סיטואציות שונות כדי לתעד להמשך. במרבית המקרים מדובר בהליכים רפואיים מרגשים, כמו הליך שנוגע לטיפול בילדים, לידה וכו'. הקלטה נחשבת לדרך השנייה הנפוצה ביותר שיכולה להוכיח כי אירעה רשלנות רפואית. ראוי לציין כי היא תיחשב לראייה ברוב המקרים רק אם יתווספו אליה מסמכים.

 

הדרך השלישית והנפוצה ביותר להוכחת רשלנות רפואית בבית המשפט – סרטונים

שמענו לאחרונה על בן זוג שצילם את הלידה של אשתו שארכה לא פחות מ- 59 שעות. במהלך הצילומים, ניתן היה לראות את הטעויות שהרופאים השונים ביצעו, כך שבסופו של דבר, הסרטונים הוכיחו כי אירעה רשלנות רפואית. מדובר בדרך נפוצה גם כן להוכחת רשלנות בבית המשפט.

פטיש

 

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
קרש חיתוך
אוכל
מתכון להכנת פיקניה נימוח וטעים

אם אתם מעוניינים לגרום לכל האורחים שלכם להרגיש מבסוטים, אתם מעוניינים להכין פיקניה נימוח וטעים. סמכו עלינו, כולם עומדים לפתוח את הכפתור בג'ינס ולהתרווח אחורנית על הספה. הנה לכם מתכון

שליח
רכבים
5 הדיבוריות הטובות ביותר לאופנוע

הדיבוריות לאופנועים שינו את כללי המשחק בשנים האחרונות, והפכו את הרכיבה ליותר מהנה ובטוחה עבור רוכבי האופנועים. כיום, ניתן למצוא דיבוריות המאפשרות איכות מוזיקה גבוהה במיוחד, תקשורת בין הרוכבים, ואף