מה הם הטיפולים האפשריים לגליובלסטומה?

מי מאיתנו לא מכיר את הבשורה המרה הזו, שחבר או אדם קרוב אלינו התגלה כחולה במחלת הסרטן. מחלת הסרטן, היא אחת המחלות הקשות ביותר איתן מתמודד העולם המודרני, ויש שיגידו כי עולם המדע מצא במחלה זו את האויב הכי מר שלו. מדי יום, אלפי מדענים ברחבי העולם, מחפשים את ההזדמנות שלהם, לפריצת דרך בהבנת המחלה.

פריצת דרך כזו, שתוביל את העולם שלנו למקום טוב ובריא יותר, ללא מוות מיותר ומלא בחוסר אונים.

 

גליובלסטומה

אחד מסוגי הסרטן החמורים ביותר, מהסוג איתו קשה מאוד להתמודד, הוא סרטן הגליובלסטומה. סרטן זה, הוא כמו כל סרטן אחר, שם לתיאור מצב בו התאים הסרטניים מתחילים לגדול בצורה לא מבוקרת, ובכך גורמים לתופעות לוואי חמורות בגוף האדם.

גליובלסטומה

התםתחות המחלה

סרטן זה, מתפתח בתאים האסטורוציטיים של המח. תאים אלו, הם חלק ממערכת תאים שנקראים "תאי גלייה". תאים אלו הם תאים שתומכים במערכת העצבים המרכזית שלנו, וחשובים מאוד לפונקציונליות של כלל המערכות בגוף שלנו. אם נתבונן בהגדלה על התאים הללו, נוכל לזהות אותם בהגדלה מיקרוסקופית כתאים בצורת כוכב.

 

השפעות

ההשפעות של המחלה זו הן השפעות חמורות שניכרות במהירות אצל החולים בה. המחלה משפיעה על כלל המערכות של הגוף, החל מפגיעה ביכולות הקוגניטיביות של החולים בה, התקפים פסיכוטיים, בעיות בזיכרון ובעוד חושים בגוף האדם.

כיום, אין תרופה למחלה זו, ואין לעולם המדע דרך ידועה בה ניתן לנצח את המלחה בצורה טוטאלית לצערנו. אך ננסה לפרט בפניכם כעת מגוון דרכים וטיפולים איתם ניתן יהיה להתמודד עם המחלה בצורה מסוימת ולהקל על כאבם של הסובלים ממנה.

 

טיפולים אפשריים

האפשרות הראשונה, היא ניתוח. כלומר, כאשר הימים עוברים והגידול נהיה גדול יותר, ניתן לנתח את האזור במח, בניתוח פולשני יחסית, ולהסיר את מרבית הגידול. כך התפתחות הגידול והפגיעה במח לא ייעלמו, אך מצד שני הם יעוכבו בצורה משמעותית. כמובן שלניתוח מהסוג הזה יש את החסרונות שלו ואת תופעות הלוואי שיכולות להופיע לאחר הניתוח.

 

הקרנות וכימותרפיה

האפשרות השנייה, היא האפשרות הקלאסית בה עולם הרפואה מתמודד עם גידולים סרטניים. דרך טיפול זו מתחלקת לשתיים. טיפול באמצעות הקרנות, וטיפול כימותרפי. המשותף לשני טיפולים אלו, הוא הנזק הרב שנגרם לתאים הבריאים של האדם העובר את הטיפולים הללו. הנזק, נגרם כמובן כחלק מהניסיון להרוג את התאים הסרטניים.

 

אופטיון

האפשרות השלישית, היא טיפול בעזרת אופטיון. אופטיון, הוא מכשיר שמשרה שדות חשמליים לא מזיקים, שלא משפיעים על המטופלים, אך במקביל בשיטה ייחודית, מעכבים את התפתחותם של התאים הסרטניים. שיטה זו, ייחודית במינה, ומאושרת על ידי משרד הבריאות ומכוני התקנים. בנוסף, תוצאותיה מובטחות כנסו לאתר אופטיון.

 

לסיכום

מי ייתן ובקרוב תימצא תרופה אמיתית למחלה נוראה זו.

טיפולים

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
דלת עץ עם ידית זהובה
טיפים
ננעלתי מחוץ לבית – מה עושים?

מביך לחשוב על זה, אבל האמת היא, שזה קרה לכולנו: ננעלנו מחוץ לבית. מה עושים במצב כזה? והאם יש דרך להיכנס הביתה בכל זאת כמה שיותר מהר ובלי סיכונים מיותרים?

ילד אוטיסט
בריאות
הורה לילד אוטיסט? הכר את הזכויות שלך

הורים לילדים אוטיסטים מתמודדים עם קשיים רבים במהלך גידול הילד לצד האבחון והקשיים שמתלווים אליו. הניסיון לשמור על שגרה הופך לקשה יותר ויותר ולא תמיד ההורים והקרובים של הילד זוכים

להשקיע בביטוח
ביטוחים
כמה כסף השקעתם בביטוחים דרך תלוש השכר?

בעולם המהיר של ימינו, שבו דילוגים לעבודה הפכו נפוצים יותר ויותר, מציאת עובדים שנשארים באותה חברה לתקופה ממושכת הפכה לדבר נדיר. עם זאת, ישנם אנשים שבוחרים להשקיע את זמנם ומרצם

עמית כשאתה פורש
כללי
שלום חבר – כך תיפרדו מהקולגה בעת הפרישה

קניית מתנה לקולגה שלכם שפורש לפנסיה לאחר שנים רבות של עבודה, יכולה להיות מחווה משמעותית ומתחשבת, שמביעה את הערכתכם לעבודתו הקשה ולחברות שלכם לאורך הדרך. מתנה נכונה יכולה לשמש תזכורת