מוכרים דירה יש לנו כמה טיפים

רוצים לדעת איך למכור את הדירה בקלות? תוהים לעצמכם מה היתרונות של מתווך נדל"ן ואיך הוא יכול למקסם את הצלחת התהליך? בטקסט שלפניכם תמצאו את כל התשובות.

לפני הוצאת הדירה לשוק – לסדר, לסדר ושוב לסדר

רגע אחרי שאתם נכנסים לאתר המקצוענים בנדל"ן כדי למצוא מתווך דירות אמין ומומלץ באזורכם, כדאי לכם, המוכרים, לטשטש את כל הסממנים האישיים שלכם בדירה

. במילים קצת יותר מקצועיות – לבצע דה-פרסונליזציה לדירה. על ידי הסרת חפצים אישיים וסידור של אזורים עמוסי פריטים תוכלו לאפשר לקונים פוטנציאליים לדמיין את עצמם בחלל יותר בקלות.

לפני הוצאת הדירה לשוק – לסדר, לסדר ושוב לסדר

השלימו את כל התיקונים ההכרחיים

עוד דבר שחשוב לעשות לפני שמתחילים להציג את הדירה לקונים פוטנציאליים הוא לטפל בכל תיקון קטן. לא תאמינו איזה הבדל החלפת נורה שרופה, תיקון ברזים דולפים ואפילו ניקוי יסודי של השירותים והמקלחת יכולים לעשות

. דירה מטופחת תמשוך יותר קונים ואולי תוביל להצעות גבוהות יותר – גם אם היא לא משופצת.

 

כך תציגו את הדירה בצורה הטובה ביותר

דרך טובה לקדם את המכירה של הדירה היא לביים אותה. מתווך דירות מנוסה יוכל להסביר לכם איך בדיוק לסדר את הדירה שלכם לצילומים – כך שתוכלו להציג את הפוטנציאל המלא שלה.

לדוגמא, הנחת הרהיטים במיקום אסטרטגי יכול לגרום לחלל להיראות גדול יותר ומזמין יותר. כדי לעזור לקונים לדמיין כיצד ניתן להשתמש באזורים השונים בדירה – חשוב לסדר אותה נכון.

 

שינויים קטנים עושים הבדל גדול

זכרו – אין שני לרושם ראשוני. שיפור פני השטח של הדירה יכול לעשות הבדל משמעותי. אנחנו ממליצים לכם לנקות את אזור הכניסה לבניין, לפזר בדירה כמה עציצים או פרחים, וככלל – לעשות את כל השינויים הקטנים שעושים הבדל גדול. מראה חיצוני מסביר פנים ימשוך קונים פוטנציאליים.

 

הגיבו במהירות ובמקצועיות

במהלך מכירת הדירה בפועל, בתור המוכרים חשוב שתהיו קשובים לפניות הקונים ותתקשרו איתם באופן מקצועי. תגובות מהירות מעידות על מידת הרצינות שלכם, ויכולות לעזור לשמור על עניין של קונים פוטנציאליים. כמובן, שאם יש לכם מתווך אמין ומנוסה – הוא יעשה את זה בשבילכם.

 

היו גמישים במשא ומתן

כולנו חושבים שהבית שלנו שווה קצת יותר ממה שהוא שווה בפועל, בעיקר בגלל ערך סנטימנטלי שאנחנו מודעים אליו יותר או פחות. לכן חשוב להישאר גמישים במהלך המשא ומתן. מתווך נדל"ן טוב ידע לעזור לכם לקבוע מחיר ריאלי.

כמובן שלא פחות חשוב שיהיה לכם קו תחתון שממנו לא תרדו, אבל כדאי להיות פתוחים להצעות סבירות ולניהול של משא ומתן. בתנאים מסוימים מו"מ יכול לעזור לקדם את העסקה קדימה ולהגדיל את הסיכויים למכירה מוצלחת.

 

סיכום

לסיכום, אם תשמשו בעצות שקראתם כאן תוכלו להגדיל את הסיכוי שלכם למכור את הדירה שלכם במהירות ובמחיר הרצוי. זכרו שתמיד כדאי שיהיה לצדכם מתווך טוב ואמין כשאתם מוכרים דירה.

מוכרים דירה יש לנו כמה טיפים

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
פראג מלון ראשית
כללי
מדוע מלון כשר בפראג זו בחירה טובה?

מי מאיתנו לא רוצה לנוח לפעמים? ליהנות מאווירה שונה ומהאפשרות לנשום אוויר? לצאת מגבולות הארץ ולהעשיר את עצמו ואת המשפחה שלו בתרבות אחרת? האמת היא שכולנו זקוקים לכך מידי פעם

מנת אוכל
אטרקציות
השפים המפורסמים בישראל

בשנים האחרונות הפכו השפים לסלבריטאים אשר עומדים בראש המסעדות המומלצות בישראל. מה חשוב לדעת רגע לפני סגירת המקום במסעדה? במדריך זה נציג את כל הפרטים.   חוויה קולינרית יוצאת דופן:

מתכונים צמחוניים ליום העצמאות

יום העצמאות מהווה חגיגה עצומה של בשרים, אולם מה יעשו הטבעונים? המומחים של d&s מציגים לכם מתכונים צמחוניים אשר יתאימו באופן מדויק ליום חגה של מדינת ישראל. מתכונים ליום העצמאות