מס על רווחי הון בארה"ב – פירוט מושגים חשובים שיש להכיר

כאשר אתם נמצאים משקיעים ברווחי הון בארה״ב, ואתם רוצים להשקיע בכספכם, מאוד חשוב מאוד להכיר כמה מושגים שיוכלו לעזור לכם ולשרת אתכם בהמשך הדרך. את המושגים הללו חשוב להכיר ולשנן אם אתם רוצים להצטיין בתחום. הנה כמה מושגים שאתם חייבים להכיר.

 

מדד EBITDA

מדד המוזכר לאט מעט ביצועי חברות. המדד הזה מאפשר לחברה לעמוד בהתחייבות שלה, אם יש לה כאלה. כך ניתן להבחין את רווחיות החברה. בעזרת קריאה נכונה וגם הבנה של מדד זה, ניתן לגבש נתונים ברורים יותר על החברה שאתם חושבים להשקיע בה. המדד הזה חשוב לנו כאשר אנו רוצים להעריך ערך של חברה, ובכדי להבין אם אנו רוצים להשקיע בה. המקרה של מנהלי השקעות – יוכלו לדעת יותר טוב האם שווה להם להמליץ ללקוחות שלהם להשקיע בה. מדד זה משקף רווח תפעולי.

 

LLC – limited liability company – חברה בעירבון מוגבל

לעומת הקמות חברות בארצות הברית, כאשר יש חברה בע״מ שעבר מוקמת בישראל, חיסרון המיסים לעיתים הוא כאשר רשויות המס מפרידות הוצאות ורווחי בעלי המניות, אל הוצאות או רווחים של התאגיד. בישראל משל. כאשר בעלי המניות מקימים חברות, הם יכולים למצוא את עצמם עם לא מעט נזקים, גם בהפסד ההשקעה וגם יכולת קיזוז הפסד החברה מהרווחים שלהם, זאת בכדי להקטין את המס של נטל החברה.

בארה״ב הדינים התאגידים מאפשרים יותר לבעלי המניות להנות משני עולמות, גם להקדים תאגיד בערבון מוגדל, וגם להיחשב כשותפות לצורך המס. כך הם יכולים לקזז בלי להסתכן בתביעה נגד בעלי מניות, או מאחד האנשים האחרים של החברה.

אישיות מבנה משפטי הוא דומה מאוד לשותפות בישראל אך יש לה שוני מהותי מרכזי אחד, LLC היא שותפות בערבות מוגבל, כך שלהבדיל מישראל, לא ניתן להיפרע מהשותפים אישית והסכמות בעלי מניות בתאגיד אמריקאי, לא תהיה אופציה לתבוע אותם באופן אישי.

 

מס חברות

מס חברות הוא נושא פופולרי למדי גם בישראל וגם בארה"ב. מיסוי חברות הוא נושא מורכב הדורש יותר חשיבה ותכנון מוקדם. חברות בע״מ שיש להם פעילות עסקית בארה״ב מחויבות בדיווח וגם בתשלום של מס ברמה פדרלית. זאת ברוב המקרים וגם במדינות ללא מס. למעלה כ48 מדינות מתוך 50 מחויבות דיווח ותשלום מס, זאת במידה והפעילות של החברה מתבצעת בתוך תחומי המדינה.

בכדי לדעת יותר על המושגים החשובים על רווחי ההון בארצות הברית כנסו למילון המושגים בתחומי המיסוי האמריקאי, כך תוכלו לדעת יותר על מושגים ולהיות מומחים בתחום.

 

לסיכום

כאשר אתם משקיעים את מיטב כספכם, חשוב להכיר מושגים בתחומי המיסוי האמריקאי על מנת להצליח כמה שאפשר בתחום. התעסקות עם מס חברות ומיסים שונים בעיקר בארה״ב מצריכה ייעוץ מקצועי וירידה לפרטים מדויקים. לכן, עשו את שיעורי הבית לגביי המושגים השונים בתחום.

מטבעות על שולחן
מטבעות על שולחן
תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
איך לדעת מה מתאים לי לעשות בחיים
בעלי מקצוע
איך לדעת מה מתאים לי לעשות בחיים?

העולם שלנו מלא באינסוף אפשרויות שגורמות לרבים מאתנו לבלבול. שכן, השפע מוביל לא פעם לחיפוש מתיש ומעייף. מדריך זה עולה לרשת, כדי להציג בפניכם את הדרכים הטובות ביותר למציאת כיוון

מקלדות
לימודים
הכול על קורס שיווק דיגיטלי

חושבים שהגיע הזמן להעשיר את הידיעות שלכם? נמאס לכם להרגיש שאתם לא מנצלים את הכוח של האינטרנט כדי לקדם את העסק שאתם מנהלים? אם כך, כנראה שאתם צודקים. אומנם כולנו