מעבדה עד הבית לתיקון טלפונים

לכולנו יש כיום טלפון נייד כזה הוא אחר שאנחנו לא יכולים בלעדיו. כמו כל מכשיר אחר גם הטלפון הנייד שלנו מתקלקל לפעמים (לרוב בזמן הכי לא מתאים בהתאם לחוקי מרפי הידועים) ומצריך פנייה למעבדת שירות.

אבל אם אתם חושבים שמעבדה עד הבית לתיקון טלפונים ניידים היא בגדר מדע בדיוני – כדאי שתכירו את מובילאב תיקון טלפונים. החברה מגיעה לכל מקום עם טכנאי מקצועי ומבצעת תיקונים שונים תוך 30 דקות בלבד. השירות מתאים הן לאייפונים של חברת אפל והן לטלפונים ניידים של חברת סמסונג.

  • אייפון – החברה מבצעת תיקונים לאייפונים מדגמים 6s, 6s פלוס, 7, 7 פלוס וכן אייפון איקס, אייפון 8 ואייפון 8 פלוס.
  • סמסונג – החברה מבצעת תיקונים לטלפונים מדגמים Note 8 ו-9, 8s, 8s פלוס, 9s, 9s פלוס ו-10s.

התיקונים באים לפתור בעיות שונות כמו תקלות במסכים (מסכים שבורים או מסכים שאינם מגיבים), בסוללות, בטעינה, בעיות בהדלקת הטלפון, תקלות כתוצאה מנזקי מים, תקלות ברמקולים וכן בעיות במצלמה האחורית (תלוי בדגם של הטלפון) או בעיות במכסה של הסמסונג. יתרה מזאת –הטכנאי של החברה יכול לבצע מספר תיקונים בטלפון הסלולרי שלכם בו-זמנית.

טלפון בתיקון

המעבדה שמשנה את חוקי התיקון

בניגוד למעבדות אחרות שבהם אתם לא יודעים מראש באיזה סכום תחויבו, באיזה חלפים ייעשה שימוש, מתי יגיע הטכנאי והאם תקבלו אחריות על התיקון או לא– במובילאב חוקי המשחק שונים כך שאין הפתעות בשום תחום, הן הכספי והן המקצועי, למשל:

  • אתם מחליטים על הזמן והמקום של התיקון
  • באתר האינטרנט של החברה עומד לרשותכם מחירון עם התעריף הקבוע לכל תקלה כולל מע"מ, כל תיקון מקנה לכם 3 חודשי אחריות
  • כל תיקון נעשה תוך שימוש בחלפים מקוריים בלבד.

בנוסף, התשלום על התיקון נעשה באמצעות כרטיס אשראי רק לאחר שהתקלה טופלה בהצלחה. וכמובן שאתם מקבלים חשבונית מס שמעידה על התשלום, כך שאתם נהנים מכל העולמות: גם תיקון מקצועי, גם התאמה למקום ולזמן הנוחים לכם וגם עמידה בחוקי הצרכנות. כשלוקחים בחשבון את העובדה שבימינו כל דקה שווה הרבה כסף – מדובר בשירות שאתם חייבים להכיר.

ומה אתם צריכים לעשות?

כדי להזמין את השירות כל שעליכם לעשות הוא לבחור בין שתי אפשרויות: יצירת קשר באמצעות אתר האינטרנט של החברה או חיוג לטלפון *3874. בכל אפשרות שתבחרו תידרשו לספק כתובת פיזית, כתובת דוא"ל שאליה תישלח החשבונות ומספר טלפון. ואגב – הכתובת שלכם לא חייבת להיות ביתכם הפרטי ויכולה להיות מקום העבודה, בית הקפה השכונתי או כל מקום אחר.

התנאי היחיד שעליכם לעמוד בו הוא פשוט – לארגן שולחן עבודה לטכנאי בגודל 30*100 ס"מ לפחות שיוצב בצמוד לשקע חשמלי. מלבד זה אתם יכולים .

להמשיך בחייכם כרגיל ולהיות בטוחים וסמוכים בדבר אחד – שהטלפון הנייד שלכם נמצא בידיים המקצועיות הכי טובות שיש.

לפרטים נוספים: https://gs-system.co.il

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
טיוטה ראשית
רכבים
יציבות או נמות – אילו רכבים הם היציבים בשוק

רכישה של רכב היא רכישה משמעותית וכבדת משקל, בייחוד בנושא הבטיחות הנדרשת. במאמר זה נבצע סקירה של הרכבים היציבים והבטיחותיים בשוק, כל זאת על מנת שתוכלו להגיע לבחירה הנכונה ביותר

תחזוקת הבית
איטום גגות לפני שמרכיבים את דוד השמש

בטרם אנו מתקינים דוד שמש חדש על הגג שלנו, חשוב מאוד לבצע פעולה של איטום גגות. מדוע? להלן כל הפרטים. איטום גגות – חשיבות עליונה לביצוע באופן מקצועי איטום גגות

מַדְבִּיר
הדברה
איך מתמודדים עם מזיקים מעופפים?

מזיקים מעופפים ולא מעופפים יכולים למרר את החיים של האנשים שנמצאים בקרבת ריכוז גבוה שלהם. בנוסף לכך, למזיקים מעופפים יש השלכות הרסניות רבות אחרות מלבד פגיעה באיכות החיים. מזיקים מסוג

הַנהָלַת חֶשְׁבּוֹנוֹת
עסקים
ניהול ספרי חשבונות – איך עושים את זה נכון?

ניהול של עסק מצריך עבודה עם רשויות שונות בהתאם לסוג העסק ולהתנהלותו. במקרים מסוימים יש צורך להיות בתהליכי עבודה מול רשויות מקומיות או משרדי ממשלה שונים. בכל מקרה, כל בעל