מתי פתיחת תיק גירושין ברבנות צריכה להתבצע?

יש כל מיני נושאי ידע כללי חשובים שאנחנו לא לומדים במהלך 12 שנות הלימוד בבית הספר. מדובר כמובן בכלכלה, חיי משפחה וכמובן, הליך של גירושין בין בני זוג. זו הסיבה שלא מעט אנשים מנסים לדלות מידע בנוגע להליך זה, כאשר אחת השאלות הנפוצות ביותר בנוגע להליך זה קשורה לפתיחת תיק גירושין. זו הסיבה שהחלטנו לכתוב מדריך מקיף שיציין מתי צריך לבצע הליך של פתיחת תיק גירושין ברבנות. כל הפרטים בנושא יופיעו בפניכם בשורות הבאות.

 

אז מתי צריך לפתוח תיק גירושין ברבנות?

אם הגעתם לכאן, יכול להיות שהחלטתם באופן סופי שאתם רוצים להיפרד. יכול להיות גם שאתם מתלבטים לגבי הנושא וחשוב לכם לבדוק את כל הפרטים הנוגעים להליך מראש. בכל אופן, אם אתם עונים על האפשרות הראשונה או השנייה, אתם צריכים לדעת שפתיחת תיק גירושין ברבנות מתבצעת כאשר אתם מחליטים באופן סופי שאתם רוצים להתגרש.

 

מה עושים אם רק אחד מבני הזוג רוצה להתגרש?

ישנם מקרים שבהם רק אחד מבני הזוג מחליט שהוא רוצה להתגרש, בזמן שהצד השני אינו מעוניין בכך. יש מי שסבורים שצריך קודם לשכנע את הצד השני ורק לאחר מכן לגשת לפתוח תיק גירושן ברבנות. האמת היא, שאין צורך לנסות ולשכנע יותר מידי. אם הצד השני אינו מקבל את ההחלטה בהסכמה, הצד הראשון שהחליט להתגרש יכול לבצע הליך של פתיחת תיק גירושין ברבנות. במצב שכזה, עליו לבצע הליך שנקרא תביעת גירושין. בעת הליך זה הוא בעצם תובע את הצד השני להתגרש ממנו. במידה ושני בני הזוג מגיעים יחד להחלטה שהם מעוניינים לפרק את החבילה הם צריכים להגיע לאחר ההחלטה אל בית הדין ולהגיש בקשה לגירושין.

 

האם ניתן לקבל ליווי וייעוץ מטעם עורך דין בעת הליך זה?

בטח. לא רק שניתן, אלא גם מומלץ לעשות זאת. פתיחת הליך גירושין ברבנות נחשבת להליך לא קל מבחינה נפשית עבור כל אחד מבני הזוג. אין זה משנה אם אתם נמצאים במצב טוב בינכם או לא. אתם צריכים בכל אופן לקבל ייעוץ וליווי מטעם עורך דין שמכיר את התחום לעומק.

 

איך אפשר למצוא עורך דין מומלץ שיסייע לכם בפתיחת תיק גירושין?

סביר להניח שאתם לא רוצים להתפשר על עורך דין חסר ניסיון בתחום. לכן, אתם צריכים למצוא את עורך הדין המומלץ ביותר. כדי שתוכלו למצוא אותו בקלות, עליכם לבצע את אחד מהמצבים הבאים:

  • לבדוק בגוגל

תערכו חיפוש בגוגל אחר עורך דין מומלץ לענייני משפחה

  • תפרסמו פוסט ברשתות החברתיות

יש לרשתות החברתיות כוח גדול. תכתבו שאתם מחפשים עורך דין מומלץ לתחום ותגלו שתקבלו לא מעט המלצות מקרובים שלכם

 

לסיום

עד כאן כל הפרטים שחשוב שתדעו על התזמון של פתיחת תיק גירושין ברבנות, מאחלים לכם הצלחה!

כתפיים של גבר ואישה זה לצד זה

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
עץ כסף
פיננסים
איך התפתח הר הכסף הממשלתי

על הר ארבל והר תבור בטוח שמעתם, אבל מה עם הר הכסף שהוא ההר היחיד שיכול גם להניב לכם כסף? עליו שמעתם? בין אם כן ובין אם לא אנחנו כאן

תכשיטי יהלומים
תכשיטים
איפה קונים תכשיטי יהלום איכותיים?

אחת ההחלטות הכיפיות שעושים עבור עצמכן או עבור בנות הזוג שלכם, הוא לבחור תכשיטים אשר מעוטרים ביהלומים. למעשה, זו אחת הבחירות החשובות מכיוון שבוחרים להוציא סכום כסף בלתי מבוטל לצורך

חדר שינה
רהיטים ועצובים
מיטת הרכב הכי אופנתית בשוק

ישנם סוגים רבים של מיטות מכונית לילדים. חלקם, שיק של ממש. אחרים, קצת שוק. הדגמים נבדלים זה מזה בצורתם החיצונית ובאיכותם. לעיתים האיכות באה על חשבון הנראות ולהיפך, אך הדגמים