מה העלות של ביטוח רכב ליום אחד?

כאשר יש רכב משפחתי ויש מספר נהגים פוטנציאליים, יש מקרים בהם לא כדאי לרכוש ביטוח המבטח מספר נהגים וכך, האופציה לרכוש ביטוח רכב ליום אחד עולה על הפרק. מדובר בביטוח ריווחי לרוכש במקרים מסוימים אך כמו שניתן להבין, יש לא מעט חברות ביטוח שרואות בביטוח זה ביטוח לא משתלם והן אפילו לא מציעות אותו. יצאנו לבדוק מה קובע את מחיר הביטוח החסכני הזה. כדי שגם אתם תוכלו לחסוך.

 

מתי משתלם לרכוש ביטוח רכב ליום אחד?

אם רכשתם רכב ואתם הנהגים היחידים הנוהגים עליו, אין סיבה שתרכשו ביטוח רכב ליום אחד. בפרט לא אם אתם נוהגים הרבה על הכביש. ביטוח זה מיועד למצבים בהם יש רכב הרשום על שם נהג מבוטח אך יש עוד מספר נהגים פוטנציאלים המעוניינים לנהוג עליו מידי פעם.

זה יכול להיות חבר שצריך רכב ליום אחד, אח שהוציא רישיון או אפילו בן בעל רישיון נהיגה. הכללה של מספר נהגים בפוליסת הביטוח, עלולה לייקר את מחיר הביטוח בצורה משמעותית. מה עושים? רוכשים ביטוח ליום אחד לנהג שצריך את הרכב באופן חד פעמי. כך מחיר הביטוח זול יותר והפתרון הוא מושלם לכל הצדדים. כנסו לקישור הבא לכל המידע על ביטוח רכב ליום אחד.

בכללי, ביטוח כזה משתלם כאשר הנהג משתמש ברכב באופן חד פעמי. זה יכול להיות במסגרת העבודה, משפחה, טסט וכו'.

 

האם ביטוח רכב ליום אחד משתלמת בכל מקרה?

ביטוח כזה הוא יקר יחסית. חברות הביטוח לא רואות בו מוצר ריווחי מבחינתן בגלל ההתחייבות קצרת הטווח של המבוטח. ולכן, גם לא בכל חברת ביטוח יהיה מוצר כזה. גם מבחינת המבוטח, לא בכל מקרה יהיה ריווחי לרכוש ביטוח ליום אחד.

במיוחד לא כאשר מדובר בנהג חדש או צעיר שהכללה שלו בביטוח אמנם תעלה את מחיר הפוליסה, אך היא יכולה להיות זולה יותר מרכישת ביטוח כזה לכמה ימים. מה עושים כדי לראות את התשובות שחור על גבי לבן? בודקים עלות מול תועלת ומתייעצים עם איש מקצוע – סוכן ביטוח.

 

מה קובע את מחיר הביטוח?

מחיר ביטוח ליום אחד משתנה בין חברה לחברה והוא לא יהיה אחיד בין נהג לנהג בגלל שהוא נקבע בהתאם לנתוני הנהג האישיים. כאשר מדובר בנהג שהיה מעורב בתאונות ויש לו עבר ביטוחי לא נקי, מחיר הביטוח יהיה יקר יותר.  ההמלצה היא לבדוק ביום רכישת הביטוח הרגיל את האופציה לרכישת ביטוח ליום אחד למספר ימים במהלך השנה. הרבה חברות ביטוח מציעות חבילות משתלמות דווקא אז, בזמן הרכישה, כאשר העניין נראה להן פחות רלוונטי.

 

לסיכום

ביטוח רכב ליום אחד יכול להיות רווחי בגלל החיסכון שהוא מביא פעמים רבות אך לפני כל רכישה כזו, מומלץ להתייעץ עם סוכן ביטוח לבדיקת הנתונים.

ביטוח רכב

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
למבוגרים
מה הם הסוגים הנפוצים ביותר של משחק הפוקר?

פוקר הוא משחק קלפים פופולרי ששיחק במשך מאות שנים. עם הזמן, צצו וריאציות רבות ושונות של המשחק, שלכל אחת מהן מערכת הכללים והאסטרטגיות שלה. במאמר זה, נחקור כמה מהסוגים הנפוצים