עצות חשובות במקרה של תביעות ביטוח

אף אחד לא רוצה להגיע למצב שבו הוא צריך לתבוע את הביטוח. אנחנו משלמים לביטוח אומנם סכומי כסף לא נמוכים בכלל מדי חודש – ביטוח לרכב, ביטוח חיים, ביטוח דירה וביטוח בריאות למשל, עם זאת כולנו מקווים שנוכל לחיות עם התשלומים הללו ליתר ביטחון, מבלי שנצטרך לממש אותם.

למרות זאת, לא פעם אנו עלולים להגיע למצב בו אנחנו צריכים לתבוע את הביטוח בגין נזק כדי לקבל את הפיצוי הכספי. הנה כמה עצות חשובות במקרים כאלו.

 

אנשי מקצוע יכולים לסייע לכם

חברת הביטוח לא תספר לכם את זה ולא תמליץ לכם מטעמה לעשות זאת, אבל זה אחד הדברים המשמעותיים ביותר שאפשר לעשות כאשר תובעים את חברת הביטוח – להתייעץ עם אנשי מקצוע. התעסקות עם חברת הביטוח היא לא הדבר הפשוט ביותר. מדובר לרוב בסחבה בירוקרטית מייאשת, שלא כולם בנויים אליה.

לכן, ישנם אנשי מקצוע שונים שיכולים לסייע לכם בהגשת התביעה. הם גם יכולים להוריד מכם נטל עצום בהתעסקות בבירוקרטיה וגם יכולים להעלות את הסיכויים לקבלת התביעה על ידי חברת הביטוח באופן משמעותי. חברות שונות העוסקות בתחום, סוכני ביטוח ועורכי דין יכולים לעזור לכם בכל מה שקשור להגשת התביעה ולספק לכם מידע בנושאי תביעות ביטוח.

 

ניתן לערער על דחייה

הגשתם תביעה אל חברת הביטוח וקבילתם תשובה שלילית? דחיית תביעה היא בהחלט דבר לא נעים ואף מלחיץ, אבל זה לא אומר שהסיפור נגמר. ניתן לערער על דחיית תביעה מצד חברת הביטוח, כשלפעמים לערעור יש סיכויים גבוהים להצליח.

לכל תביעה יש דרכי ערעור שונים, כך שמוטב להבין מהם דרכי הערעור של כל תביעת ביטוח מסוימת. למשל, כאשר מקבלים דחייה על תביעת ביטוח סיעודי, ניתן לערער לחברת הביטוח ולפנות גם אל בית המשפט.

 

אל תגישו תביעה מבלי לצרף מסמכים

כשאתם מגישים תביעת ביטוח, המטרה היא להוכיח לחברת הביטוח שאכן אירע נזק מסוים, בעבורו היא צריכה לסייע לכם. למשל, אם מדובר על מקרה רפואי כשאתם תובעים את הביטוח, תצטרכו לצרף מסמכים רפואיים שונים, כמו אבחנות, תוצאות של הבדיקות השונות שביצעתם ומרשמים, כדי לשקף לחברת הביטוח מהו המצב שלכם כרגע.

 

לקחת את הזמן? לא במקרה הזה

במקרים רבים בחיים אנשים אוהבים לקחת את הזמן ולחכות עם פעולות מסוימות. אולי זה יכול להועיל במקרים מסוימים, אבל לא במקרה של תביעת ביטוח. ישנן מספר תביעות ביטוח שונות שחלות עליהן התיישנות. משמעות הדבר היא שהגשה מאוחרת של התביעה יכולה לעלות לכם בהרבה מאוד כסף.

 

חפשו מידע חיוני

לפני שאתם מגישים את התביעה, כדאי לכם לחפש מידע חיוני שיוכל לסייע לכם בהבנת מבנה הביטוח, מה שיעזור לכם בהגשת תביעה נכונה ומוצלחת. אפשר למצוא את המידע הזה בין היתר בפוליסה, כך שכדאי להציץ בה לפני שמתחילים בכל ההליך.

מידע בנושאי תביעות ביטוח

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
תיקון מסך מחשב בסביבה
בעלי מקצוע
הקמה ופתרון תקלות ברשתות מחשבים

בעולם המקושר של היום, רשתות מחשבים ממלאות תפקיד מכריע באפשרות תקשורת ושיתוף נתונים. בין אם אתה מקים רשת ביתית קטנה או מנהל תשתית ארגונית גדולה, הבנת היסודות של הגדרת הרשת

ילדה
כללי
מהם שלבי האבחון באבחון פסיכודידקטי

ילדכם חכם ומבריק, רגיש ומצטיין בספורט, אך משהו מעכב אותו. יכול להיות שילדכם מתמודד עם לקות למידה, הגורמת לו לקרוא לאט, לכתוב עם שגירות ועוד. בעזרת אבחון פסיכודידקטי ניתן להתאים

חברות רהיטים בייצור כחול לבן

אם אתם רוצים לרכוש רהיטים איכותיים אשר ישרתו אתכם למשך שנים רבות, אין כל ספק כי בחירה בחברת בול עץ – חברה ישראלית אשר מתמחה בייצור כחול לבן היא הבחירה