צ'ק ליסט לקבלת כלב חדש

כלב חדש הוא אירוע משמעותי בכל בית והימים הראשונים הם בעלי חשיבות מכרעת. הכלב יהיה מבולבל בנוגע למיקום החדש בו הוא נמצא, מי אלה בני האדם החדשים סביבו והריחות השונים שהוא מעולם לא הריח. בצ'ק ליסט זה נעבור על הדברים החשובים שיש לעשות לפני קבלת כלב חדש.

 

לפני קבלת כלב חדש, נעבור על מספר נקודות:

האם הבית חסין בפני כלב חדש

 כלב חדש לא מכיר את חוקי הבית, במיוחד אם הוא גור, והוא יתחיל לנשוך שולחנות, ארונות, ספות, גרביים ובעצם כל דבר שנקרה בדרכו. אם כן, חשוב להרחיק כבלים חשמליים או חומרים מסוכנים מאיזורים אליהם הוא יכול להגיע. בנוסף, נרחיק צמחים שטיחים וכלים שבירים, ואף ניתן לחסום חלקים מסוימים של הבית עם שערי תינוקות. טיפ: כדי למזער את כמות הנשיכות, מומלץ לקנות לכלב צעצועים לנשיכה כמו עצמות. ניתן לרכוש צעצועים אלו ממקומות כמו חנות חיות בפתח תקווה "Petway".

כלב באימונים

 

אילוף הכלב

אילוף הכלב מתחיל מרגע הכניסה שלו לבית. לכן, חשוב לדעת מהם הדברים שאנו רוצים ללמד אותו ובאילו מילים נשתמש. לדוגמא, במידה ונחליט ללמדו לשבת נחליט עם כלל דיירי הבית באיזו מילה נשתמש כדי למנוע בלבול להאיץ את תהליך האילוף.

 

ניקיון

גם לכלב שאולף לא לעשות צרכים בבית, מעבר לבית חדש עם משפחה חדשה יכול להוציאו מאיזון לכן חשוב להכין מטליות עיתונים ישנים וכלי עזר דומים. טיפ: דרך מהירה לאלף כלב לא לעשות צרכים בבית היא לקנות לו כלוב גדול, במידה והכלב עושה צרכים בכלוב, נסו לא לנקות במהירות ולתת לכלב להישאר עם הריח הלא נעים לזמן מה. אט אט הוא יבין שזה לא נעים להישאר בסביבה עם צרכים.

 

היום הראשון

כמו שהתגשנו הימים הראשונים הם ימים לחוצים גם לבעלים וגם לכלב. לכן, חשוב לתת לו זמן להתרגל לבית החדש לפני שנכיר לו זרים. כמו כן, במידה וישנם ילדים בבית נסביר להם כיצד לגשת אליו.

 

אוכל

במעמד קבלת הכלב מומלץ לשאול מתי הוא אכל בפעם האחרונה, מה הוא אכל עד עכשיו ובאיזה שעות בדרך כלל הוא אוכל. מומלץ אם כן, להאכיל את הכלב באותו אופו בו הוא הורגל עד כה כדי לעזור לו להסתגל. במידה ונרצה להחליף את סוג האוכל, מומלץ להתייעץ עם חנות חיות בנוגע לסוג, שכן אוכל לכלבים משתנה בערכו התזונתי ביחס לכלב. נעדיף לא לעשות זאת בבת אחת ולחלק את המעבר לשבוע כאשר בכל פעם נוריד את כמות האוכל הקודמת ונעלה את החדשה עד למעבר מלא.

 

הלך רוח

תחילה נסו תמיד להישאר רגועים ליד הכלב זאת כדי לאפשר לו להתאקלם בקלות. בנוסף, תוכלו להבין בצורה טובה יותר מה הוא אוהב ומה הוא לא אוהב.

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
קרש חיתוך
אוכל
מתכון להכנת פיקניה נימוח וטעים

אם אתם מעוניינים לגרום לכל האורחים שלכם להרגיש מבסוטים, אתם מעוניינים להכין פיקניה נימוח וטעים. סמכו עלינו, כולם עומדים לפתוח את הכפתור בג'ינס ולהתרווח אחורנית על הספה. הנה לכם מתכון

תביעת נכות
עריכת דין
איך מגישים תביעת אובדן כושר עבודה?

רק אלו שחוו אירוע אשר במסגרתו אבד כושר עבודתם, יוכלו להעיד על המשמעויות הדרמטיות של הדבר. מעבר לפגיעה בכושר העבודה, אירועים כאלו פוגעים כמעט בכל מישורי החיים, לרבות חיי המשפחה,

סימון תלת מימד
כללי
המדריך לבחירת חומרים למדפסת תלת מימד

הכניסה לעולם הדפסת תלת מימד יכולה להיות די קשה. יש כל מיני חומרים לבחירה ולכולם יש העדפות משלהם. כתוצאה מכך, כל מידע שתמצא נוטה להיות סובייקטיבי ביותר. לאחר שתרכוש ותגדיר

עורך דין צבאי
עריכת דין
למה צריך עורך דין צבאי עוד לפני תחילת המשפט

השירות הצבאי נחשב ללא ספק לאחת התקופות המאתגרות בחייו של כל ישראלי. לצד האתגרים המובנים מאליהם, מוצאים עצמם חלק מהאנשים נקלעים לסיטואציות מורכבות ולא פשוטות כלל הכוללות עימות חזיתי עם