קצת על מלונות בסיני

חשבתם שסיני זה רק חושות ומחייה בתנאים הבסיסיים ביותר? תחשבו שוב!

על אף שסיני יצרה את הרושם של מקום שבו נופשים בזול אך במחיר של "איכות לינה", היא מלאה גם במלונות מ-3 כוכבים ועד מלונות יוקרה של 5 כוכבים.

המלונות בסיני עובדים בשיטה דומה לזו המוכרת מהעולם: לינה בלבד, חצי פנסיון (הכולל לינה וארוחת בוקר בלבד), פנסיון מלא (הכולל לינה, ו-2 ארוחות ביום) ו"הכל כלול".

מחירי המלונות בסיני לרוב יהיו זולים יותר ממלונות ברחבי העולם, אך הם לא נופלים כלל באיכותם. את המלונות בסיני תמצאו בעיירות ובערים- טאבה, נואיבה, דהב, שארם א- שייח וגם קצת בסנטה קתרינה, אך אין זה אומר שאם אתם במלון אתם בתוך ההמולה של עיר, להיפך – מלונות רבים נמצאים אמנם באזור של העיירה אך הם מבודדים ובעלי חופים פרטיים ותוכלו להנות מהם מהשקט והרוגע המופתי של סיני, אך גם להיות קרובים מספיק למקום התרחשויות אם תרצו לצאת לבילוי / קניות / צלילות / סידורים או סתם לטייל.

 

מלונות יוקרתיים בסיני

כל המלונות מהפשוטים יותר ועד היוקרתיים ביותר יציעו לכם כל מה שנופש יכול לבקש מבלי שתצטרכו לצאת מהם. דומה למלון כזה הוא movenpick taba שבו אפשר למצוא בריכה מפנקת, ספא, חדר כושר, חנויות נוחות חנויות מזכרות, מסעדות ועוד שלל אטרקציות. רבים מהמלונות הוסיפו גם מסעדות (מעבר לחדר האוכל של המלון), ברים, מגרשי גולף, מגרשי טניס, חנויות צלילה המציעות ציוד צלילה ואף קורסי צלילה, סוכנויות טיולים אשר יציעו לכם טיולי ג'יפים / טיולי גמלים / מוניות לגבול או לאתרים אחרים בסיני, טיילת לאורך החוף ועוד. למלונות מסוימים, כמו למשל טאבה הוטל – המפורסם יותר בשמו הקודם מלון הילטון טאבה – יש גם קזינו פופולרי שפעיל 24/7 לטובת חובבי ההימורים. הכל כדי שתגיעו.

השירות במלונות הוא ברמה גבוהה מאוד והצוותים מדברים באנגלית, ולעיתים גם עברית, הם תמיד חייכנים ועושים את הכל ברוח הרוגע המיוחדת של סיני (אך אל תדאגו, עדיין תקבלו בדיוק את האוכל שהזמנתם תוך זמן קצר, בניגוד למה שקורה לעיתים בחושות).

 

מחירים של מלונות בסיני

אם אתם יורדים לסיני בחודשי הקיץ החמים לקחת מלון לפעמים מאוד מקל על השהייה. המעלות בסיני בקיץ מגיעות ל-40 ויותר לא מעט פעמים, ויתושים וזבובי חול מציקים בכל שעה ביום (בעיקר בשעות הערב). במלון תוכלו להנות מחדרים ממוזגים, גדולים ונוחים עם ווייפיי טוב ומהיר כדי שיהיה לכם לאן לברוח בשעות הקשות ביותר.

מחירי המלונות בסיני נעים בממוצע (וזה משתנה כמובן לפי עונת התיירות) מ-20$ אמריקאי ללילה במלונות 3 כוכבים הזולים יותר ועד 415$ אמריקאי למלון היקר ביותר, אך רוב מחירי מלונות ה-5 כוכבים הם בין 68$ אמריקאי (כן כן, שמעתם נכון, רק 68$ אמריקאי למלון 5 כוכבים) ל-270$ אמריקאי. אם זה נשמע לכם הרבה, בהשוואה למקומות אחרים בעולם זהו בערך חצי מחיר אם לא פחות ממלונות 5 כוכבים באירופה / אמריקה / אוסטרליה ובמקומות מתויירים מאוד באסיה כמו תאילנד.
שהות במלונות בסיני משתלמת ביותר ותעניק לכם את החוויה הייחודית של סיני בקצת יותר היי קלאס.

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
מס רכישת רכוש
לבית ולגינה
מהו מס רכישה ומה גובהו במכירת דירה שניה?

במדינת ישראל כמעט כל אדם עומד בפני הסיטואציה של קניית דירה בה הוא נאלץ להכיר את כל ההיבטים הביורוקרטיים והיבטי המיסוי הכרוכים ברכישת הנכס. מדינת ישראל לא חוסכת בביורוקרטיה ובוודאי

איך לעצב פינת עבודה נחמדה ויעילה
רהיטים ועצובים
איך לעצב פינת עבודה נחמדה ויעילה?

אזור עבודה מעוצב ופרקטי יכול להיות בעל השפעה משמעותית על הפרודוקטיביות, המיקוד ושביעות הרצון הכללית שלנו בעבודה. בין אתם עובדים מהבית או במשרד, ישנם מספר שיקולים שיכולים לעזור לכם לעצב

מידע בנושאי תביעות ביטוח
ביטוחים
עצות חשובות במקרה של תביעות ביטוח

אף אחד לא רוצה להגיע למצב שבו הוא צריך לתבוע את הביטוח. אנחנו משלמים לביטוח אומנם סכומי כסף לא נמוכים בכלל מדי חודש – ביטוח לרכב, ביטוח חיים, ביטוח דירה