למי לפנות במקרה של תאונה במסגרת העבודה?

נפילה ממדרגות, תאונת דרכים בדרך למשרד ונפילה של חפץ חד זו רק רשימה חלקית של תאונות שקורות לא פעם במסגרת מקום העבודה. מדובר במצבים שגורמים ללא מעט אנשים לתהות – מה עליהם לעשות לאחר שאירעה התאונה? ולמי עליהם לפנות כדי לקבל פיצויים? יצאנו לבדוק את הנושא וחזרנו עם כל התשובות.

 

רקע לכתיבת המדריך הנוכחי

רגע לפני שנציין בפניכם את ההליך שאתם צפויים לעבור לאחר התאונה שאירעה במסגרת העבודה, חשוב לציין תחילה כי נפגשנו עם כמה אנשי מקצוע ובעלי עסקים שהעובדים שלהם עברו תאונות עבודה. אותם אנשים סייעו לנו להבין למי צריך לפנות לאחר מקרה של תאונת עבודה. כך שבזכותם המדריך הזה הוקם – אנו מנצלים את הבמה להודות להם על הסיוע. תודה לכם.

 

אז למי צריך לפנות במקרה של תאונה במסגרת העבודה?

מסתבר שאין על כך עוררין. כל אדם שעבר תאונה במסגרת מקום העבודה שלו צריך לפנות בהקדם האפשרי אל 2 גורמים:

  1. בית חולים או קופת חולים לקבלת טיפול רפואי
  2. עורך דין לדיני עבודה

תחילה יש להגיע אל מוקד רפואי כלשהו כדי לבדוק מהי חומרת הפגיעה של התאונה. ראוי לציין כי גם במקרים שנראים לא חריגים וללא סימנים, יש להגיע לקבלת טיפול רפואי. שכן, לפעמים לא רואים פגיעה ומגלים אותה רק לאחר מכן. לאחר הטיפול הרפואי יש ליצור קשר בהקדם האפשרי עם כפיר דיין דובב – עו"ד תאונות עבודה. פנייה אל עורך דין זה שבקיא בדיני תאונות עבודה תאפשר לעובד להיות בטוח שיש באפשרותו לקבל את הפיצויים המגיעים לו.

 

למה חשוב לפנות לעורך דין?

חשוב מאוד לפנות אל עורך דין שבקיא בתחום זה מיד לאחר התאונה מכיוון שעורך הדין ינחה אתכם כיצד לפעול. סביר להניח שלא למדתם בבית הספר היסודי או בתיכון את החוקים והכללים הנוגעים לתאונה שאירעה במסגרת העבודה. כך שאינכם יודעים מהם הדברים שעליכם לעשות לאחר התאונה (ובפרט, סביר להניח שאינכם יודעים מהם המסמכים שאתם צריכים להשיג בהקדם האפשרי כדי שישמשו אתכם להמשך ההליך והתביעה). פנייה לעורך דין תאפשר לכם להיות בטוחים שאתם פועלים נכון ומשיגים את כל הטפסים הדרושים. לאחר מכן, עורך הדין יבצע את כל ההליכים הדרושים אל מול המוסד לביטוח לאומי והביטוח כדי להשיג לכם פיצויים מקסימליים.

 

תפנו לעורך דין מומלץ ותקבלו את הפיצויים המגיעים לכם

חשוב מאוד לפנות לעורך דין מומלץ. המלצה חמה זו נובעת מתוך העובדה כי לעיתים חברות הביטוח ממאנות לתת את הפיצויים המגיעים למבוטח. עורך דין מומלץ יעשה הכול כדי שתקבלו את הפיצויים המגיעים לכם גם במקרים שבהם חברות הביטוח ממאנות לתת מענה.

 

לסיום

כעת אתם יודעים למי עליכם לפנות במקרה של תאונה שאירעה במסגרת העבודה, כך שנותר לנו רק לאחל לכם בהצלחה.

עורך דין

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
קוֹסֵם
אירועים
לאילו גילאים מתאים קוסם?

קסם הוא צורת אמנות מרתקת שכבשה קהלים מכל הגילאים במשך מאות שנים. מתעלולי קלפים פשוטים ועד אשליות משוכללות, לקוסמים יש את היכולת להדהים ולשמח את הצופים שלהם במיומנות וביצירתיות שלהם.

ילד אוטיסט
בריאות
הורה לילד אוטיסט? הכר את הזכויות שלך

הורים לילדים אוטיסטים מתמודדים עם קשיים רבים במהלך גידול הילד לצד האבחון והקשיים שמתלווים אליו. הניסיון לשמור על שגרה הופך לקשה יותר ויותר ולא תמיד ההורים והקרובים של הילד זוכים