חלום של מסיבה – איך להכין את בת מצוות החלומות

בשנת 2020 חגיגות בת המצווה כבר לא יכולות להסתכם בערב של מסיבה במועדון עם הסעות מבית הספר. היום חגיגות בת המצווה הן עניין של ממש, שמצריך מכם בתור הורים היערכות מספיק מראש. היות ועוד לא עמדתם בסיטואציה הזאת, חשבנו לעצמנו איך אנחנו יכולים להקל עליכם. אחרי חשיבה מרובה, החלטנו לכתוב את המאמר שיעשה לכם את כל העניין הזה פשוט בהרבה יותר, אז בואו נתחיל: חלום של מסיבה – איך להכין את בת מצוות החלומות?

 

סדנת שוקולד לכל הילדים

מחפשים את בת מצוות החלומות? קבלו את הרעיון הבא – סדנת שוקולד לכל ילדי הכיתה! סדנת שוקולד כבר מזמן הפכה לאחת האטרקציות הנחשקות ביותר לכל הגילאים, ועכשיו הסטודיואים השונים לבישול מזמינים אתכם לחגוג את בת מצוות החלומות אצלם!

עם פרלינים מיוחדים, מזרקי שוקולד, כדורי טראפלס בטעמים ועוד, כל ילד וילדה יצאו עם מגוון של ממתקים שוקולדים וטעימים במיוחד, ויאספו עוד חוויה מהממת אל סל החוויות המשותפות שלהם ככיתה.

 

חלום של מסיבה – איך להכין את בת מצוות החלומות

חדרי הקריוקי נמנים היום מבין האטרקציות הכי מגניבות שיש לבת מצווה בפרט ולחגיגות אחרות בכלל. חדרי הקריוקי מציעים אירוח חוויתי במיוחד עם כל השירים שכולנו אוהבים, בעברית או באנגלית, משקאות קלים שמחולקים באופן חופשי לאורך האירוע וגם אוכל שילדים אוהבים במיוחד – פיצות והמבורגרים, וגם ירקות למי שרוצה לשמור על הבריאות. אמרתם בת מצוות החלומות – אמרתם חדרי קריוקי.

 

בת מצווה בסגנון נינג'ה

התכנית נינג'ה ישראל הגיעה אל המסכים שלנו ממש לא מזמן, וכבר הצליחה להפוך לקונספט אדיר של ימי הולדת, בר ובת מצוות וגם חגיגות למבוגרים. עם מתקני הנינג'ה המאתגרים והאדירים אתם מוזמנים לחגוג את בת מצוות החלומות, עם תחרויות כיתתיות, תחרויות בנים נגד בנות ופעילויות נוספות.

 

סדנת קוסמטיקה וטיפוח – הטרנד החדש של בת המצווה

היום לא רק נשים הולכות לטיפולי פנים, טיפולי מניקור ופדיקור ומסאג'ים! עולם הקוסמטיקה והטיפוח פונה היום גם לילדות ונערות צעירות, ועם הטרנד החדש הזה ניתן היום להפיק את בת מצוות החלומות באמצעות סדנת קוסמטיקה וטיפוח! הסדנה כוללת מריחת לקים, טיפול פנים ומסאג' לכפות הרגליים, והבנות נהנות מפינוק אמיתי של אחר הצהריים. מומלץ במיוחד!

 

בת מצווה אינטראקטיבית – כיף אדיר לכולם

אחת האטרקציות שלעולם לא מתיישנות היא אטרקציית עמדות המשחק האינטראקטיביות. אטרקציות לבת מצווה כמו עמדות ווי, סוני פלייסטיישן, משקפי מציאות VR, מתנפחים למכירה, עמדות אקס בוקס ועוד הן אטרקציות שכולם אוהבים! בת מצווה מסוג כזה יכולה לתת לילדים בדיוק את מה שהם הכי אוהבים – לשחק אחד עם השני באמצעות עולמות דמיוניים ולנסות לנצח.

מקווים שעזרנו לכם להבין איך להכין את בת מצוות החלומות, ומאחלים לכם המון מזל טוב!

לוחמת

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
כללי
ארבעה טיפים לניקוי השטיח

להוציא את השטיח החוצה ולחבוט בו עד שהידיים כואבות – כמה מיושן. ועדיין, כשחושבים על שטיחים, הרבה פעמים חושבים על לכלוך, וניקיון. אין מה לעשות, בתור הרצפה השנייה של הבית,

איך לעצב פינת עבודה נחמדה ויעילה
רהיטים ועצובים
איך לעצב פינת עבודה נחמדה ויעילה?

אזור עבודה מעוצב ופרקטי יכול להיות בעל השפעה משמעותית על הפרודוקטיביות, המיקוד ושביעות הרצון הכללית שלנו בעבודה. בין אתם עובדים מהבית או במשרד, ישנם מספר שיקולים שיכולים לעזור לכם לעצב

לבבות
למבוגרים
איך להתמודד עם חוסר בחיי הזוגיות?

חיי הזוגיות משעממים אתכם? מרגישים שאתם לא ממצים את עצמכם בצורה הטובה ביותר בזמן קיום יחסי מין? ובכן, באמצעות חברת טבע פלז'ר תוכלו להחזיר את חיי המין שלכם למה שהיו

פראג מלון ראשית
כללי
מדוע מלון כשר בפראג זו בחירה טובה?

מי מאיתנו לא רוצה לנוח לפעמים? ליהנות מאווירה שונה ומהאפשרות לנשום אוויר? לצאת מגבולות הארץ ולהעשיר את עצמו ואת המשפחה שלו בתרבות אחרת? האמת היא שכולנו זקוקים לכך מידי פעם