השפים המפורסמים בישראל

בשנים האחרונות הפכו השפים לסלבריטאים אשר עומדים בראש המסעדות המומלצות בישראל. מה חשוב לדעת רגע לפני סגירת המקום במסעדה? במדריך זה נציג את כל הפרטים.

 

חוויה קולינרית יוצאת דופן: הכירו את השפים המובילים של ישראל

אם גם אתם חיפשתם בגוגל מסעדות בת"א המלצה, אתם ממש לא לבד. מדובר באחד החיפושים הנפוצים של גולשים במנוע החיפוש של גוגל, וזאת בשל העובדה כי כיום הקהל הישראלי בקיא מאוד בתחום הקולינרי ומשום כך מבקש לפקוד את המסעדות המומלצות של השפים, וספציפית בעיר ללא הפסקה – תל אביב. בשנים האחרונות ועם עליית תוכניות הבישול וכן המודעות הקולינרית לא ניתן להתעלם מן העובדה כי המסעדות של השפים בישראל זוכות לביקורות מהללות, וזאת בשל חוויה קולינרית מצוינת אשר מתבססת על חומרי גלם טריים וכן נראות מצוינת לעין, כפי שניתן לראות בצילומים אשר הסועדים מעלים לרשתות החברתיות. ישנן מנות אשר חורכות את הרשתות החברתיות ומשום כך מעניקות עוד פרסום לשפים, ולכן ניתן לראות כיצד השפים הגדולים בישראל מקימים מסעדות מצליחות ומשגשגות, אחרי שנים של שקט בענף. דוגמאות למסעדות מצליחות בעיר תל אביב לא חסר: דיקסי של השף חיים כהן חגגה לא מזמן 20 שנות פעילות, ואילו המסעדות של אייל שני נחשבות גם הן למסעדות אהודות במיוחד על הקהל הישראלי, כמו גם בעולם. יובל בן נריה, אחד השפים המבטיחים של השנים האחרונות עומד בראש מסעדת יא-פאן וטאיזו אשר מלאות גם הן וכן השף עומר מילר אשר פתח רשת בשם סוסו אשר כובשת את הישראלים בזכות בורגרים מושחתים וכן פיצות עם תוספות מפתיעות.

מסעדה

 

כיצד ניתן להבטיח את מקומכם לצורך ביקור קולינרי במסעדות החמות של תל אביב?

על מנת שתוכלו להבטיח את מקומכם במסעדות הלוהטות של תל אביב, חשוב לבצע הזמנה לפחות שלושה שבועות מראש. לרוב המסעדות של השפים ישנם אתרים אשר באמצעותם ניתן לבצע הזמנה של שולחן, אולם במידה ותרצו לחגוג אירוע ולסגור חדר פרטי, יש להתקשר למסעדה בכדי לבחון האם אכן אפשרי וכן מהי העלות לכל סועד. רוב מסעדות השף דורשות מחיר מינימום לכל סועד אשר נע בין 90-250 ₪, ולכן יש לבדוק זאת בעת ביצוע ההזמנה. אריחי גומי גלילי גומי ניתן לראות בכמעט כל מסעדת יוקרה של שף מוכר, ולכן מדובר במסעדות יוקרתיות אשר יאפשרו לכם להיות בטוחים כי החגיגה או הערב המיוחד יתנהל ברמת יוקרה בלתי מתפשרת ועם שימת דגש על  אלמנטים עיצובים לא רק בעיצוב המסעדה אלא גם בעיצוב המנות עצמן.

 

מסעדות השף המובילות בתל אביב – בלחיצת כפתור

באמצעות אתרי מדרג מתמחים תוכלו לראות רשימה של המסעדות המומלצות בתל אביב, בלחיצת כפתור ומבלי לצאת מהבית, כל זאת לצורך יצירת חוויה קולינרית בלתי נשכחת.

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
מידע בנושאי תביעות ביטוח
ביטוחים
עצות חשובות במקרה של תביעות ביטוח

אף אחד לא רוצה להגיע למצב שבו הוא צריך לתבוע את הביטוח. אנחנו משלמים לביטוח אומנם סכומי כסף לא נמוכים בכלל מדי חודש – ביטוח לרכב, ביטוח חיים, ביטוח דירה