האם אנחנו הולכים לראות עוד חללי עבודה של WeWork בעתיד?

חללי עבודה של WeWork הפכו בשנים האחרונות למאוד פופולריים בקרב עובדים העצמאיים, פרינסלריים ועובדי חברה המחפשים מקום ראוי ונוח לעבוד בו ולקיים בו פגישות עם לקוחות.

חללי העבודה האלו הם בעצם חללי עבודה משותפים שנרכשו על ידי יזם פרטי עצמאי שחילק את החלל לחללים קטנים שישמשו כמשרדים, חדיר ישיבות או חללי עבודה פתוחים להשכרה.

שוק חללי העבודה המשותפים נמצא עדיין בצמיחה והרווח הכלכלי בתחום מאוד משתלם לחברות המנהלות אותם. התחרות בתחום גם היא מאוד גבוהה והיא הפכה ליתרון עבור השוכרים.  מכיוון שהשכירות היא זמנית והתחלופה גבוהה, החברות המתחרות על השוכרים מחפשות דרכים למשוך אליהן כמה שיותר שוכרים על יד הטבת התנאים בין אם זה בהורדת מחירים או שהצעת הטבות שונות כמו חוגי ספורט שונים במתחם.

 

למה WeWork כל כך מצליחה ?

חללי העבודה המשותפים של WeWork עונים על צורך כלכלי וחברתי. הם הפתרון האידיאלי עבור חברות קטנות שמנסות להיצמד לתקציב מוגבל ולא רוצות לשכור משרדים פרטיים לטווח ארוך שיעלו להם כסף רב ויצריכו הרבה תשלומים נלווים נוספים.

החללים מספקים גם סביבת עבודה נוחה וראויה לעובדים עצמאיים שמחפשים מקום המשרה אווירה מכובדת יותר כאשר הם מקיימים פגישות עם לקוחות במקום בתי קפה רועשים. בנוסף, הרבה עובדים עצמאיים מחפשים תחלופה זולה יותר מאשר לשכור משרד פרטי שתאפשר להם לעבוד מחוץ לבית, להתאוורר ולהיות בחברת אנשים אחרים.

פינת עבודה

 

מה צפוי להשתנות בחללי העבודה של WeWork בעתיד?

התחרות הגבוהה בתחום חללי העבודה המשותפים והרווח הכלכלי שכרגע נמצא מעל הממוצע מצביעים על כך שהתחום נמצא בצמיחה. אמנם יש הרבה בעלי מקצוע שדווקא מזהירים כי למרות שהתחום נראה מבטיח והקונספט מושך הרבה מאוד משקיעים פוטנציאליים, ייתכן שכניסה של שחקנים חדשים לתחום תשנה את השוק והאתגר הכלכלי היוצב בפני היזמים יהי הרבה יותר מורכב.

חללי העבודה המשותפים מצריכים השתנות מתמדת. WeWork לא רק מספקת חלל עבודה אלא היא גם משווקת אידיאולוגיה מסוימת- קהילה. לכן היא צריכה להמשיך להיות יצירתי ולהקשיב לתנודות השוק. היא מספקת חבילה של שירותים ולא רק השכרה של שטח כמו משרדים פרטיים רגילים.

התפוסה בחללים השונים משתנה כל הזמן ולכן היא לא בהכרח תמיד מניבה רווח למשכירים. הסברה היא שאחוז התפוסה צריך לעמוד על 60%-70% כדי שהעסק יהיה רווחי. בגלל הכניסה של חברות חדשות לתחום אנשי מקצוע שבורים שהמחירים ירדו ושכמות התפוסה בכל חלל עבודה תרד. לכן כרע התחום נמצע בבועה שעלולה להתפוצץ בעתיד.

למה בכל זאת WeWork נשארת אופטימית

 

WeWork היא אחת החברות בעלות הכמות הגדולה היותר של חללי עבודה בארץ והאין לה כוונות בעתיד הקרוב לסגור מתמחים. הצמיחה בתחום, העלייה בכמות העובדים העצמאיים והפופולריות הגדלה של חללי העבודה המשותפים דווקא מצביעים על כך ש-WeWork פה על מנת להישאר.

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
מאמן אישי בתל אביב - מחיר
טיפים
כמה עולה אימון אישי בתל אביב?

אם אתם תוהים מהו המחיר שתצטרכו לשלם בעבור אימון כושר אישי בתל אביב, אז תנו לנו לומר לכם שהדבר יהיה תלוי במידה רבה במאמן הספציפי שבו תבחרו. כך כשאם אתם

גידול כלבים
בעלי חיים
4 מוצרי חובה לגידול הכלב

גידול של כלב דורש מאיתנו להיות ערניים לצרכים שלו. מלבד דרישות כמו הוצאה של הכלב לטיול, וכמובן דאגה למרחב מחייה סביר עבורו, ישנם מוצרים שונים שחיוניים למען ההתפתחות התקינה של

אשת משפט
עריכת דין
מה הם התנאים לקבלת פיצוי לאחר תאונת דרכים?

תאונות דרכים הן מאורע לא צפוי שיכול להוביל לפגיעה משמעותית ברכוש ובגוף של המעורבים בהן. פגיעה זו, בדומה לפגיעות נזיקיות אחרות, היא כזו שניתן לקבל עליה פיצוי דרך מערכת המשפט

שיפוץ מחסן
תחזוקת הבית
שיפוץ מחסן בדירה – כל השלבים

כל אדם פרטי או משפחה שהם הבעלים המאושרים של בית או דירת מגורים, יבצעו בבית שיפוצים נרחבים לפחות פעם אחת במהלך חייהם, כך מלמדת הסטטיסטיקה. כחלק מתהליך השיפוצים, יש צורך