3 רעיונות למסיבת יומולדת לא שגרתית לילדים

לא פעם פונים אלינו הורים שמציינים בפנינו כי הילדים שלהם רוצים לחגוג יום הולדת לא שגרתי. הכוונה ליום הולדת אחר, שלא יהיה בו את ספי הליצן שעובר בין ימי הולדת של כל ילדי השכונה. יום הולדת כזה שלא תהיה בה עוגה מקושטת כמו שהייתה לרני או לדביר.

כד שתוכלו לקבל השראה בנושא, יצאנו לבדוק מהם הרעיונות הטובים ביותר למסיבת יום הולדת לא שגרתית לילדים וחזרנו עם 3 רעיונות שאתם צריכים להכיר מקרוב.

 

תכירו את הילדים המקסימים שסייעו לנו בכתיבת המדריך

רגע לפני שנציג בפניכם את 3 הרעיונות הנבחרים שאתם צריכים להכיר וליישם, עליכם לדעת כי לא כתבנו את המדריך הנוכחי לבדנו. מדריך זה נכתב לאחר שפנינו אל ילדים מקסימים שציינו בפני ההורים שלהם כי הם אינם רוצים לחגוג יום הולדת כמו כולם. הילדים הללו הם אלו שהחליטו איך תיראה המסיבה שלהם.

לדבריהם, הוריהם קיבלו פידבקים חיוביים והם הבינו שזה היה נכון לתת את הבמה לילדים. הילדים הללו הציעו לנו מעל ל  – 30 רעיונות ואנחנו בחרנו את ה – 3 שנראו לנו הטובים ביותר. כל רעיון יציג בפניכם פן אחר במסיבה, כך שבסופו של דבר תוכלו לחבר את שלושתם ולקבל יום הולדת לא שגרתי ומיוחד.

 

צריכים רעיון למסיבת יום הולדת לא שגרתית לילדים? הנה רעיון מספר 1

רעיון מספר 1 מתמקד בבחירה של מפעיל לא שגרתי. אתם צריכים לשכוח מקוסם וליצן. הגיע הזמן שלכם לבחור במשהו מיוחד כמו למשל סטנדאפיסט ליום הולדת. יש לא מעט סטנדאפיסטים שמתאימים את עצמם למסיבות יום הולדת של ילדים ומסתבר שמי שבוחרים בהם הם רק הילדים שמבינים עניין, אלו שרוצים יום הולדת מיוחד.

 

צריכים רעיון למסיבת יום הולדת לא שגרתית לילדים? הנה רעיון מספר 2

הרעיון ה – 2 נוגע למיקום של יום ההולדת. לא פעם אנחנו שומעים על מי שבוחרים לחגוג במועדון שאחרים חגגו בו בעבר. אם אתם רוצים יום הולדת לא שגרתי, כדאי שתבחרו במקום פתוח בטבע. כך הילדים יוכלו ליהנות מאווירה טובה ולא יצטרכו לחזור לאותו מקום סגור שהיו בו כבר קודם. הנה כמה מקומות שניתן לחגוג בהם בחוץ:

  • בחצר הבית
  • בחורשה קרובה
  • בדשא של גן שעשועים

 

צריכים רעיון למסיבת יום הולדת לא שגרתית לילדים? הנה רעיון מספר 3

אם אתם רוצים שתהיה לילד שלכם יום הולדת לא שגרתית, אתם צריכים לצאת מהקופסא ולהבין כי עליכם לארגן יום הולדת פשוט. תכינו עוגה פשוטה, כיבוד פשוט, ממש כמו פעם. הילדים יגלו שהם לא צריכים את העוגה המקושטת ומלאת הסוכר. הם יוכלו להרגיש ממש כמו שאנחנו הרגשנו בתור ילדים.

 

לסיום

עד כאן המדריך שאפשר לכם להכיר את 3 הרעיונות למסיבת יום הולדת לא שגרתית. נאחל לכם כעת שתהיה לכם מסיבה כזו.

סטנדאפיסט ליום הולדת

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
שי
מתנות
איך לבחור מתנה למנהל שאתם איתו שנים רבות

עברתם איתו תקופה ארוכה, הוא דרש מכם, היווה לכם דמות אם/אב, העריך אתכם ועכשיו יש חגיגה. למנהל שלכם ולכם הייתה דרך שעברתם יחד, ומתנה עבורו צריכה לדרוש השקעת מחשבה רבה.

אותיות קידום
דיגיטל
איך גוגל מרוויחים כסף

בעולם של 2020 נדירים אלו מבינינו שלא משתמשים בכלים שגוגל מציעים לנו. בין אם זה היומן האלקטרוני, יוטיוב, גוגל מפות, גוגל תרגום, תמונות גוגל, גוגל דרייב וכמובן מנוע החיפוש של

מכשירי האזנה
גאדג'טים
מכשירי שמיעה – כל המידע החשוב

העידן שבו אנחנו חיים הוא עידן טכנולוגי ועל כך אי אפשר להתווכח. אנחנו רואים כיצד הטכנולוגיה נכנסת לכל תחום בחיים שלנו, משתלטת עליו ומשנה אותו. אחת מהדוגמאות לכך היא מכשירי