כיצד נכון לארגן חתונה בטבע?

בשנים האחרונות, יותר ויותר זוגות מחליטים לחגוג את החתונה שלהם בצורה ייחודית ומעניינת – בטבע. החתונות היפות ביותר של השנים האחרונות בוצעו בלוקיישנים מטריפים בטבע, אך מדובר במשימה לא פשוטה. לפיכך, הגענו לעזור לכם ולסייע לכם בתהליכי ארגון החתונה בטבע.

הכנות לחתונה

שלב ההכנות חתונה הינו שלב ארוך ומייגע. מצד אחד יש לכם כל כך הרבה דברים להספק, כל כך הרבה אנשי מקצוע לדבר איתם ולסגור איתם פרטים לגבי האירוע. מהצד השני, יש את ההתרגשות והלחץ ככל שמתקרבים ליום החתונה, שהכול ייצא כמו שתכננתם וכל האורחים ייהנו. אנו בוחרים לסייע לכם בשלב ההכנות לחתונה, מכיוון שאם תעשו אותו בצורה טובה – אין לנו ספק שהאורחים שלכם ייהנו ויישלחו לכם ברכות ואיחולים על האירוע.

ובכן, מכיוון שמדובר בחתונה בטבע, אין עליכם לסגור אולם אירועים. עם זאת, עליכם לחפש לוקיישן שיענה על הצרכים שלכם – שיהיה מספיק גדול על מנת שיוכל להכניס את כל האורחים שאתם מתכוונים להגיע, שיהיה לו מקום שבו תוכלו להציב עמדת דיג'י ולדאוג להביא את הקייטרינג לאורחים, וכמובן חשוב לא פחות – ודאו שמדובר במקום שמותר לחגוג בו אירועים מהסוג הזה. אנו לא רוצים שתתכנו את האירוע, ולפתע יגיעו פקחים או שוטרים לסגור את החתונה. בדקו האם אתם צריכים לקבל אישורים מיוחדים לגבי מיקום האירוע, ובדקו האם אתם יכולים להפעיל מוזיקה עד שעה מאוחרת. אלה דברים שעליכם לבדוק מבעוד מועד, שכן אלו הדברים החשובים ביותר באירוע החתונה שלכם.

זוג

צלם, דיג'י והיערכויות אחרות לאירוע

אחרי שהחלטתם על מיקום האירוע, יהיה עליכם לסגור עם בעלי המקצוע השונים. נתחיל עם הדיג'י. עליכם לוודא עם הדיג'י האם יש לו את הציוד הדרוש לבצע חתונה במקום פתוח (ללא נקודת חשמל קרובה). חשוב מאוד לסגור עם הדיג'י כמה שיותר מוקדם, על מנת שלא תישארו בידיים ריקות (לא כל הנגנים יכולים לבצע אירועים במקומות פתוחים בטבע לאור ציוד לא מתאים).
צלם. מבחינת איש המקצוע שאחראי על עולם צילום אירועים, מיקום החתונה יהיה פחות רלוונטי – אך חשוב בכל זאת לעדכן אותו על כך ולוודא שאין בעיות. לעיתים יש צלמים שמעדיפים לעבוד עם מצלמות מסוימות בשטחים פתוחים ולעבוד עם מצלמות אחרות בשטחים סגורים (אולמות אירועים).
חשוב לא פחות הוא לוודא שיש לכם מספיק מקום להציב שולחנות ולארגן את כל עניין המנהלות לאירוע. שולחנות, כיסאות, ציוד נלווה, סכום וכל דבר שאתם יכולים לחשוב עליו – ודאו מבעוד מועד שיש לכם מאיפה להביא אותו. כמו כן, חשוב מאוד לוודא עם החברה שמספקת לכם את המזון האם היא זקוקה לסיוע כלשהו או למוצרים כאלה ואחרים (שבדרך כלל יש באולם אירועים). נסו לכסות ככל האפשר את אנשי המקצוע וסייעו להם.

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
איך מתקבלים לתואר שני בלקויות למידה?
לימודים
איך מתקבלים לתואר שני בלקויות למידה?

אם את אשת חינוך בנפשך, ומתעניינת בקשיים האקדמיים והדידקטיים המלווים חלק מהתלמידים ומונעים מהם לרכוש מיומנויות כמו קריאה, כתיבה, חשבון או התמודדות גבוהה עם טקסטים, יכול מאוד להיות שתואר שני

דיונים מוצלחים עם בן/בת הזוג
זוגיות וטיפים
איך לנהל דיונים מוצלחים עם בן/בת הזוג

מי שחי בזוגיות מזה זמן מה, יודע שעולים לא פעם קשיים שנוגעים לניהול שיח שנוגע לנושאים שונים. הדבר עשוי לבוא לידי ביטוי בהקשר של חינוך הילדים, התנהלות כלכלית והיגיינה. לא

מתנה שישמחו לקבל ראשית
כללי
גריל גז – מתנה שכולם ישמחו לקבל

הבן שלכם עבר דירה? כבר שאלתם אותו אינספור פעמים מה הוא היה רוצה לקבל מכם אבל לא קיבלתם תשובה ברורה? אם כך, כדאי שתדעו שאפשר להבין את הדילמה שלכם. בכל