התחזית: סוער בחוץ נעים בפנים – כך תמגנו את הבית מפני גשמים ורוחות

החורף הוא זמן התכנסות והסתגרות בבית, צפייה בגשם מבעד לחלון אטום, בתוך חלל מחומם היטב באמצעות מזגן, כשרוב הגוף מכוסה שמיכת פוך ובידיים יש כוס גדולה של שוקו חם.

אבל מה לעשות, בדרך כלל המציאות לא ממש מיישרת קו עם הפנטזיה ואנשים רבים מוצאים את עצמם בעיצומו של חורף מנסים לשווא לטפל בנזילות ובעיות איטום שונות, בעוד גשם זלעפות מכה ללא רחם.

אז מה עושים כדי להכין את הבית לחורף נעים, מפנק וחמים, בתוך בית מוגן ואטום?

 

אל תחכו לחורף!

הכלל הראשון בהכנה של מבנה לחורף הוא לא לחכות לרגע האחרון. כשהחורף כבר בעיצומו – הגשם לא עוצר כדי לאפשר לכם לבצע את הפעולות הדרושות להגנת המבנה.

בנוסף, אתם לא היחידים שנזכרים לטפל בבניין ברגע האחרון.

כמוכם יש עוד רבים וכולם לחוצים וממהרים באותה מידה, מה שמאפשר לבעלי המקצוע להעלות מחירים ואתם המפסידים מהמצב.

לכן, דאגו לאמצעי הגנה ואיטום לבית שלכם עד תחילת הסתיו, כדי שתגיעו מוכנים לחורף.

 

בדקו את האיטום של המבנה

בין אם אתם גרים בבית פרטי, או בניין משותף, הצעד הראשון שכדאי לעשות הוא לבדוק את תקינות מערכות האיטום במבנה.

הגג צריך להיות אטום בצורה מקצועית ואם זה לא המצב – אתם בטח כבר יודעים כי חוויתם את הבעיה על בשרכם בחורף האחרון.

תוכלו להזמין מומחה איטום שיאתר את המקור המדויק לבעיה ויטפל בה, או להזמין איטום גגות מקצועי.

 

בדקו את מערכות הניקוז

אחד הגורמים הנפוצים לנזילות והצפות בחורף הוא בעיה במערכת הניקוז.

מרזבים סתומים לא מאפשרים למים להתנקז מהגג, אך מערכות ניקוז שונות ברחבי המבנה ואף ברחבי השכונה, אחראיות על ניקוז יעיל של מצבורי הגשם הנאספים במהלך החורף בכל מקום שאין לו ניקוז טוב.

כתוצאה, מתחילים המים לחפש מוצא ומחלחלים לתוך הבניין, גורמים לסדקים וקילופי צבע ואף עלולים לפגוע במערכת החשמל של במבנה. לכן יש לטפל במערכות הניקוז השונות ולוודא שהן פנויות ופתוחות לנקז את המים באופן אפקטיבי.

 

התקנת סוכך מסך

סוכך מסך עשוי מיריעה חזקה ועמידה של חומר פלסטי, אותה מתקינים בדומה לוילון, בצמוד למפתח הזקוק להגנה מפני פגעי מזג האוויר.

זוהי דרך אפקטיבית, פשוטה וזולה יחסית, להגן על חלקים שונים של הבית מפני כניסת מי גשם בימים סוערים, במקרה של אזורים שאינם אטומים כראוי, או מפתחים ספציפיים ברחבי המבנה שאין דרך יעילה יותר לסגור אותם לקראת החורף.

סוכך מסך למרפסת למשל, הוא פתרון אידיאלי לשמירה על המרפסת מפני חדירה של כמויות מים קיצוניות ובקיץ הוא יכול לשמש להגנה מפני השמש.

 

לסיכום

הכנה של הבית וסביבת הבית לקראת החורף היא פעולה חיונית, שניתן לבצע במגוון דרכים, החל בבדיקה מקצועית של מערכות האיטום במבנה וכלה בהתקנת סוכך מסך למרפסת – חשוב שלא תירדמו בשמש ותשכחו ליישם את פעולות ההגנה החיוניות לבית לקראת החורף הבא.

 

פינת ישיבה

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
במות הרמה למכירה
כללי
האם עדיף לקנות או להשכיר במת הרמה?

כשמדובר בגישה לגבהים לפרויקטי בנייה או תחזוקה, ההחלטה לקנות או לשכור מעלית יכולה להשפיע באופן משמעותי על ההצלחה, היעילות והעלות-תועלת של הפעילות שלך. עם ריבוי הגורמים שיש לקחת בחשבון, חיוני

עמוד בתוך אתר
העסק שלכם
כללים חשובים לעיצוב באנר

 שוק הפרסום באינטרנט הגלובלי לא חודל מלהתפתח וממשיך להתרחב בצורה מתמדת. אחד מאפיקי הפרסום אליו נוהרים בעלי עסקים רבים בשוק הוא פרסום באנר במרחב הדיגיטלי. פרסום באנרים הוא תחום ייחודי שהוכיח

מחשב נייד
דיגיטל
 6 תוספים באתר שאי אפשר בלעדיהם

עסקים רבים מחליטים להקים אתר לטובת מסחר מקוון ויישור קו עם הסטנדרט הקיים בכל עסק. אותם עסקים ככל הנראה משתמשים ב- WordPress לבניית האתר ותפעולו במשך פרק זמן מסוים ומודעים

תאונת דרכים
תאונות דרכים
מהי תביעה אזרחית תאונת דרכים?

אנשים אשר מעורבים בתאונת דרכים ויוצאים ממנה עם נזק גוף כלשהוא זכאים לתבוע את חברת הביטוח שלהם לקבל פיצויים על הנזק שנגרם להם על מנת שיוכלו לכסות עלויות שהנזק גרם