למה יש לנו כפילויות בביטוחים ואיך ניתן לסדר זאת

מכירים את השבועות האלה שבהם אתם מקבלי טלפונים מדי שעה מחברות הביטוח השונות המציעות לכם הצטרפות לפוליסת ביטוח חיים חדשה ומשתלמת? הפוליסה ההיא נשמעת מפתה והפוליסה הזו נשמעת מעולה, ובסוף מרוב בלבול אתם אומרים כן לא לחברה אחת אלא לשתיים או שלוש. אז נכון שחבל על הכסף, אבל כל כך שיגעו אתכם שכבר לא זכרתם שעשיתם כבר ביטוח. אז למה יש לנו כפילויות בביטוחים ואיך ניתן לסדר זאת? כל זאת ועוד במאמר הבא.

 

"כן אני בטוח, לא, כן, תודה רבה"

אלו התשובות הרווחות לנציגים הטלפונים שמתקשרים ולא מרפים מאיתנו. חיי היום יום שלנו עמוסים גם ככה, ושיחות הטלפון המלאות עם עשרות הפרטים הקטנים מוציאות אותנו מריכוז וגורמות לנו להתבלבל.

אז לא, אנחנו ממש לא אומרים שאתם לא זקוקים לביטוח חיים, ביטוח רכב, ביטוח בריאות ועוד סוגי ביטוחים, להיפך – ביטוח הוא אחד הדברים החשובים שצריכים להיות לנו. אבל לצד זה, כדאי לעשות ביטוח באופן יזום על מנת להבטיח את המחירים הטובים ביותר עבור הפוליסות הרחבות ביותר, ואז תוכלו להיפטר מהנציגים הטלפונים בטענה הכי טובה – יש לי כבר ביטוח מצוין, תודה רבה.

 

 

אז למה יש לנו כפילויות בביטוחים ואיך ניתן לסדר זאת?

אז כפי שהבנו, למרות המצב הביטוחי האידיאלי, לעשרות אלפי אנשים קיימות כפילויות בביטוחים וזה קורה בדרך כלל מחוסר תשומת לב. יכול להיות שיש לכם פוליסת ביטוח פעילה שאתם אפילו לא מודעים אליה, ומספיק טלפון מנציג של חברת ביטוח אחרת שמציע לכם פוליסת ביטוח משתלמת במיוחד, והופ – הנה לכם כפילויות ביטוחים. אז למה יש לנו כפילויות בביטוחים איך ניתן לסדר זאת? לחלק הראשון של המשפט כבר השגנו תשובה, נעבור כעת לחלק השני שלו.

 

 

אתר במחשב עם מקלדת ועכבר

 

 

הר הביטוח

על מיזם הר הביטוח שמעתם? אם כן – מעולה, ואם לא – נעים להכיר. מיזם הר הביטוח של משרד האוצר ורשות שוק ההון הגיע מתוך תובנה שכדאי לרכז עבור אזרחי ישראל את כל פוליסות הביטוח הקיימות שלהם במקום אחד – אתר הר הביטוח. ולמה כדאי? בדיוק בשביל למנוע כפילויות בביטוחים וכדי שיהיה ניתן לסדר זאת.

אתר הר הביטוח מציע בדיקה פשוטה שאורכת בין שניות לדקות בודדות, ובה בהזנת מספר פרטים אישיים יתגלה בפניכם כל המידע הביטוחי הקיים עבורכם. יש לכם פוליסת ביטוח חיים בחברת ביטוח א'? מעולה. יש לכם פוליסת ביטוח חיים מקבילה בחברת ביטוח ב'? הר הביטוח יציג בפניכם את שמות חברות הביטוח, ותוכלו לפנות לשתיהן, לקבל את הפרטים המלאים עבור הפוליסה ומחירה, ולבחור את מי מביניהן להשאיר. נשמע פשוט נכון? זאת בדיוק המטרה.

עד כאן המאמר למה יש לנו כפילויות בביטוחים ואיך ניתן לסדר זאת. מקווים שעזרנו!

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
עורך דין צבאי
עריכת דין
למה צריך עורך דין צבאי עוד לפני תחילת המשפט

השירות הצבאי נחשב ללא ספק לאחת התקופות המאתגרות בחייו של כל ישראלי. לצד האתגרים המובנים מאליהם, מוצאים עצמם חלק מהאנשים נקלעים לסיטואציות מורכבות ולא פשוטות כלל הכוללות עימות חזיתי עם