איך אמן חושים מצליח לקרוא את מחשבותיהם של הקהל?

אמנות חושים תמיד הייתה תעלומה גדולה, אצל הקהל תמיד מתעורר הספק – האם לאמן החושים שמולי באמת יש כוחות על טבעיים? במרבית המקרים (ככל שידוע לנו) התשובה היא לא. אז איך בכל זאת מצליח אמן חושים לקרוא מחשבות?

 

הופעות אמני החושים

בשנים האחרונות הופעות של אמני חושים באירועים הולכות וצוברות תאוצה. אנשים מסוקרנים ונמשכים להופעות אלה כמו פרפרים לאש. מה יש בהופעות אלו שכל כך מושך את האנשים?

 

הכל בראש

מדובר בתופעה פסיכולוגית מוכרת, כאשר נשברת תפיסת המציאות של האדם כפי שהוא מכיר אותה המוח מאותת אותות אזהרה. איך זה יתכן? בגלל שמופעים אלו מתקיימים בסביבה מוכרת ונעימה, אין אנו מפרשים שינויי מציאות אלו כדבר מאיים. האיום מתחלף בסקרנות, ובצימאון להבנה כיצד אמן החושים הצליח לעבוד עלינו ככה? הסקרנות היא יצר טבעי וחזק מאוד במוח, ואמני החושים די מתבססים עליו בהופעותיהם.

 

האם אמני החושים באמת יכולים לקרוא מחשבות?

כפי שאמרנו, אין לדעת… אך רוב אמני החושים כבר הודו וסיפרו שהיכולת המדהימה שלהם לקרוא את מחשבותיו של אחר מתבססת גם היא על אשליות, עבודת עיניים ותופעות פסיכולוגיות אנושיות שמאפשרות לאמן החושים קריאה של האדם והגעה להבנה מספקת על מה ייכל לחשוב. ישנן אלפי סוגי טריקים כאלו, ננסה לחשוף בפניכם את הבסיס.

 

לשכנע את המשוכנעים

אחד הטריקים המוכרים של אמני חושים כאשר הם קוראים מחשבות של אדם היא לאו דווקא לנסות להבין מה קורה בתוך מוחו, אלא להיפך. לנסות להחדיר מחשבה מסוימת לראשו ולגרום לו להוציא אותה החוצה, כאלו חשב עליה בעצמו.

 

מימיקה ושפת גוף

כאשר מנסה אמן חושים להבין על מה חושב אדם מסוים, הוא יכוון אותו בשאלות ויעבור איתו על האפשריות העומדות בפניו. לאמני חושים יש יכולת קריאה אנושית גבוהה במיוחד, הם יכולים להבין מתי הגוף שולח סימנים ומכוון למטרה מסוימת. באמצעות שיטות של קריאת שפת גוף, תווי פנים וקול הם יוכלו לבצע ניחושים כמעט מדויקים של למה האדם התכוון.

 

נסתרות דרכי אמן החושים

אין ספק שיש עוד שיטות רבות לעבודה בעיניים וליכולות קריאת מחשבות של אמני חושים, אך קוסם אמיתי לא מגלה את הסודות שלו… ההמלצה שלנו היא להגיע למופע של אמן חושים מוצלח ולנסות להבין בעצמכם, כחלק מהקהל ומסביבה תומכת, כיצד אמן החושים יכול לשבור שוב ושוב את חוקי המציאות לנגד עיניכם.

 

היכן ניתן לראות הופעה של אמן חושים?

ניתן להזמין הופעה של אמן חושים לכל אירוע. אמן חושים ליום הולדת, לאירועי חברה, למופעי סיום וכדומה. אבל לא כל אמן חושים יוכל להדהים אתכם. ההמלצה שלנו היא אמן החושים ירון זיגי. אמן חושים בעל ניסיון שידע להעיף לכם את המוח ואז גם לקרוא את המחשבות שרצות בו.

אמן חושים

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם