מתכון להכנת פיקניה נימוח וטעים

אם אתם מעוניינים לגרום לכל האורחים שלכם להרגיש מבסוטים, אתם מעוניינים להכין פיקניה נימוח וטעים.

סמכו עלינו, כולם עומדים לפתוח את הכפתור בג'ינס ולהתרווח אחורנית על הספה.

הנה לכם מתכון מומלץ להכנת פיקניה שמרגישה לכם כמו עולם שלם בתוך ביס אחד.

אנחנו רוצים להמליץ לכם על נתח הפיקניה, שהוא למעשה נמצא בחלק האחורי של רגל הפרה. אבל שימו לב, נתח הפיקניה אינו כשר. אם בכל זאת החלטתם שאתם מעוניינים להכין את הנתח הזה לאורחים ולכם, אנחנו ממליצים על רכישת טבון ביתי לצורך המאורע. טבון ביתי להכנת פיקניה זה כנראה הצעד הכי חכם שתוכלו לבצע. הטעמים ייצאו כל כך אותנטיים ומגרים, עד שאתם תברכו על הרגע הזה כשבחרתם לרכוש טבון ביתי להכנת נתח פיקניה. על הדרך, תמיד תוכל גם להכין פיצות בבית. בכל מקרה, המתכון הבא להכנת פיקניה רלוונטי גם לגבי טבון ביתי וגם לגבי תנור ביתי.

  1. יש לחרוץ את נתח הפיקניה לאורכו בעזרת סכין חד. עשו זאת כאשר נתח הפיקניה מונח על נייר אפייה. לאחר שאתם חורצים את הנתח לאורכו, יהיה עליכם למרוח בנדיבות (לא יותר מדי) שמן זית.
  2. לאחר שנתח הפיקניה משוח בשמן זית, יהיה עליכם להשתמש במלח גס ובפלפל. כשהנתח משוח בשמן זית, המלח והפלפל יידבקו טוב יותר לבשר וגם יחדרו פנימה בגלל החריצים.
  3. כשנתח הפיקניה משוח בשמן זית ומכוסה במלח גס ובפלפל גרוס, אתם יכולים לגשת לשלב עשבי התיבול. מומלץ להשתמש ברוזמרין, אבל בהחלט אפשר גם פטרוזיליה. פזרו בנדיבות מעל הנתח את עשבי התיבול. בשלב הזה, הניחו את הבשר בצד במשך שעתיים כאשר הוא עטוף בכל הטוב הזה (עוטפים בעזרת נייר האפייה שהנחתם בשלב הראשון).
  4. לאחר שעתיים, אתם מסירים את נייר האפייה וצורבים את הבשר על מחבת ברזל יצוק (לא חובה, אפשר גם מחבת רגיל). קודם כל חממו את מחבת הברזל, למעשה עד שממש עולה ממנו עשן. כעת, שפכו מעט שמן זית על מחבת הברזל היצוק, המתינו 3 שניות והניחו בזהירות את נתח הפיקניה עבור צריבה מהירה (גג 5 דק' לכל צד של הנתח). לאחר צריבה מהירה, יש לשפוך את כל הנוזלים מהמחבת לכיור.
  5. לאחר צריבה מהירה של נתח הפיקניה, יש לכם 2 אופציות. האופציה הראשונה – להכניס את הנתח כמו שהוא לתוך טבון ביתי לצלייה איטית של נתח פיקניה. אופציה שנייה – לחתוך את הנתח לפרוסות ולצרוב אותן שוב על מחבת. המלצה שלנו? עדיף צלייה איטית במשך שעה וחצי – מינימום. אם אתם רוצים טעמים אותנטיים אמיתיים בפה שלכם, שכחו מהטיגון על המחבת. לאחר הצריבה המהירה, ישר הכניסו את נתח הפיקניה לתוך טבון לוהט בטירוף. בתיאבון!

 

בשרים

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
איך מתקבלים לתואר שני בלקויות למידה?
לימודים
איך מתקבלים לתואר שני בלקויות למידה?

אם את אשת חינוך בנפשך, ומתעניינת בקשיים האקדמיים והדידקטיים המלווים חלק מהתלמידים ומונעים מהם לרכוש מיומנויות כמו קריאה, כתיבה, חשבון או התמודדות גבוהה עם טקסטים, יכול מאוד להיות שתואר שני

כללי
יום גיבוש עם מופע טלפתיה עוצר נשימה

מתי בפעם האחרונה ראיתם את העובדים שלכם מרוצים? שמחים? ומגובשים באמת? האמת היא שלא כל מנהלי עסקים זוכים לכך והגיע הזמן שתבינו: אם לא תשקיעו בעצמכם בעניין הזה, עלול להיות

עריכת דין
גילוי מרצון – רשות המיסים יוצאת לציד

הנחת היסוד היא כי על כל הכנסה בישראל צריך לשלם מס. לאחר שיוצאים מהבנה כזו, אפשר להתחיל ולרדת לפרטים. הורים לילדים קטנים מקבלים נקודות זכות הפוטרות אותם מתשלום חלקי של

חוק תאונות
כללי
תאונות אופניים וקורקינט חשמלי – מה עושים?

אופניים וקורקינט חשמלי אינם נכנסים לחוק הפיצויים בדומה לרכבים ממונעים מאחר ואינם כאלו. למרות זאת מישהו צריך לשלם פיצוי על נזקי הגוף או הנכות. המאמר יפרט מה עושים בתאונות מסוג