רעיונות יצירתיים לבר מצווה שיהפכו את האירוע לחוויה בלתי נשכח

בר מצווה זהו אירוע מרגש ביותר במהלכו מציינים את הפיכתו של הילד לנער. ברוב המקרים, אין זה מספיק להזמין אורחים ולארגן מראש קייטרינג ומוזיקה. בשביל שהבר מצווה תהיה מעניינת, ייחודית וחווייתית, יש צורך בתוספות שונות של רעיונות מקוריים שיאפשרו לאורחים (וכמובן גם לחתן בר המצווה) ליהנות מכל רגע. אז מהם הרעיונות הללו שיהפכו את בר המצווה לחוויה בלתי נשכחת? הנה הם מפורטים עבורכם ממש כאן:

 

תכינו סרט על חתן בר המצווה

אחד הרעיונות היצירתיים ביותר שיגרמו לאירוע שלכם להיות מיוחד הוא הכנה של סרט. מדובר כאן בסרט בעל תוכן משמעותי שקשור לחתן בר המצווה. אינכם יודעים איזה סרט להכין לו? אולי אתם רוצים הכוונה לגבי תוכן אפשרי לסרט? הנה כמה אפשרויות שאתם יכולים ליישם:

  • כל המשפחה יכולה לשיר שיר עם לחן מוכר ומילים שנכתבו על חתן בר המצווה
  • תזמינו את החברים להרים שלטים לשיר מוכר שחתן בר המצווה אוהב
  • תשקיעו בהפקה, החברים של חתן בר המצווה יהיו שחקנים ואתם תביימו סרט שמספר על תחביביו של חתן בר המצווה

תזמינו מפעיל ייחודי

אירוע בר מצווה ללא מפעיל עשוי להיות משעמם. אם נכחתם לאחרונה באירוע שכזה, אתם בוודאי יודעים להגיד בעצמכם שמדובר בשעמום טוטאלי. אורחים שמגיעים לאירוע שכזה, עשויים לתהות לא פעם "מתי האירוע הזה יסתיים?" פשוט כי זה נחמד לשבת ולאכול, אבל כשאין תוכן משמעותי, אנשים פשוט מאבדים סבלנות.

לכן, אתם צריכים לבחור במפעיל ייחודי כמו למשל אמן חושים לבר מצווה. אמן חושים יכול להפעיל את הקהל, להדהים אותו ולגרום לו לרצות להישאר באירוע לזמן ממושך. זו הסיבה שאנשים שמבינים עניין בוחרים להזמין אמן חושים או מפעיל אחר שיכול לגרום לאורחים ליהנות מהאירוע.

 

תעצבו את המקום בהתאם לקונספט אהוב

רעיון חשוב נוסף שאתם צריכים לקחת בחשבון זה הקונספט. אתם צריכים לברר עם חתן בר המצווה מספיק זמן מראש אם יש משהו שהוא מאוד אוהב. ה"משהו" הזה יכול להיות סדרה אהובה, תחביב (כמו נגינה על גיטרה), משחק או כל דבר אחר.

לאחר שהוא יבחר את המשהו האהוב עליו, אתם יכולים לחשוב איתו יחד איך לעצב את המקום בהתאם לאותו תחום עניין. אם למשל מדובר בילד שאוהב מאוד שח מט, אתם יכולים לעצב את האירוע בקונספט שח מט. להלן כמה רעיונות לעיצוב בתחום זה:

  • תערכו את השולחנות במפות שחורות ותבקשו מהקייטרינג להשתמש בצלחות לבנות (בהתאם למשחק)
  • תפנו למעצב שיכין לכם בובת ענק של צריח או רץ מנייר
  • תקשטו את המבואה לאולם בקשת בלונים בגווני שחור ולבן

עד כאן 3 הרעיונות היצירתיים שיהפכו את האירוע שלכם לחוויה. מאחלים לכם שיהיה אירוע חווייתי, ייחודי ובלתי נשכח!

בר מצווה

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
מס אמריקה
כללי
אזרחות אמריקאית – כדאי או לא כדאי?

ישראל היא מדינה בה לאזרחים רבים יש אזרחות שנייה. מכיוון שמדינת ישראל קמה לא מזמן, באופן יחסי כמובן למדינות שקיימות למעלה ממאה שנים, במקרים רבים הדור השני והשלישי במדינה הם

חלונות
בריאות
איך להתמודד עם פחד קלסטרופוביה – שלב אחר שלב

ישנו הבדל עצום בין פחד לפוביה. פוחדים מעכבישים ארסיים? זה תקין. יושבים בסלון, מדמיינים עכביש ונכנסים לפניקה הכוללת קשיים בנשימה, רעד וחרדות? לא תקין. בואו נבין כיצד מתמודדים עם פוביית