5 רעיונות לעיצוב שולחנות – שמים את היופי במרכז

בין אם אתם מתחתנים בגן, אולם אירועים בשרון או תחת כיפת השמיים, ברור שיהיו לכם מיליון דברים לדאוג להם. איך תיראה שמלת הכלה, מה ילבש החתן, האם ההורים יצליחו להסתדר ביניהם וכמובן ארוחת הטעימות בה צריך להחליט על התפריט שיחולק בחתונה. כל אלו מהותיים ויכולים לשנות סדרי עולם, אבל זהו רק קצה הקרחון. מה לגבי הזמנות? את מי מחליטים להוציא מהרשימה, את מי מכניסים ומה לגבי הבן דוד שאף אחד לא ראה כבר שמונה שנים אבל אי אפשר למחוק כי הדודה תיעלב? אחרי שתסיימו עם כל אלו ותרצו לנשום לרווחה תצטרכו להתחיל להתמודד עם סידור האולם. איך תרצו שהשולחנות ייראו, ומה האורחים יראו מיד כשהם נכנסים לאולם?

עיצוב אישי

רעיונות לעיצוב שולחנות – עושים את זה נכון

עיצוב שולחן DIY

חתונה היא הוצאה כספית אדירה. כמעט כל דבר עולה כסף, כל חריגה קטנה היא עוד אלפי שקלים בתקציב והבור איתו מתחילים את החיים עלול לגדול ולגדול. כדי לנסות ולחסוך איפה שאפשר, כדאי לנסות ולבצע עיצוב שולחנות בשיטת DIY – Do It Yourself או בעברית פחות מתוחכמת "עשה זאת בעצמך". חפשו בקבוקים או אמצעי אחסון אחרים, קצת צבע ופרחים ואתם יכולים להיות גאים על סידור שולחן עצמאי שיחסוך לכם אלפי שקלים בתקציב.

סגנון וינטג'

כשמחפשים אחרי רעיונות, ניתן לראות המון תחומים בהם וינטג' נחשב לדבר האופנית ביותר. בין אם מדובר על בגדים, רהיטים ואפילו בתים – בכולם ניתן לראות הערכה עולה לצורה בה הדברים היו נראים פעם. ואם בכל התחומים הללו זה כך, למה שעיצוב שולחנות לא ייהנה מהמצב? תוכלו להשתמש בספרים ישנים שנמצאים בבית ולשים סביבם זרים או כלים מיושנים מהבית של סבא וסבתא שיכולים להתאים למטרה הזו בדיוק.

פריחה טבעית

זוגות שמתלבטים בין חבצלות לשושנות מים לפעמים לא יודעים להחליט עד שהם מגיעים לקופה ואז מבינים שהם צריכים לוותר גם על אלו וגם על אלו. אז מה אפשר לעשות כדי שעדיין יהיה סידור פרחים מרכזי בשולחן ולא תצטרכו להיפרד מכל התקציב שתכננתם לשלם בו שכר דירה? פשוט משתמשים בפריחה הטבעית שנמצאת בחוץ. מחפשים שפת נחל או שדה פורח שבו יש פחים לא מוגנים ומתחילים להכין זרים מיוחדים. הזרים הללו יכולים להיות במרכז השולחן ולהפוך להיות סידור פרחים מרהיב עם קצת כישרון ובלי הרבה הוצאות.

קצת מעוף

אולם חתונות הוא בעצם חלל גדול בו יש כסאות, שולחנות, מלצרים וחופה. את כל השאר צריך להביא הזוג שמתחתן. אז אפשר לתת למישהו לעשות עבורכם את כל עבודה או שאפשר להתחיל לחשוב מחוץ לקופסה. נסו לדמיין איזה חפץ הייתם רוצים לראות במרכז השולחן באופן מקורי. אולי סל פלסטיק של קניות מלא בפרחים? אולי שביל של שקיות ייחודיות שבתוכן דולקים נרות קטנים בשביל האווירה? קצת מעוף ויצירתיות יכולים לשדרג את החתונה שלכם, אז אל תוותרו לעצמכם והפעילו את הראש.

גמ"ח לחיסכון בהוצאות

גמ"ח אלו אשי תיבות של גמילות חסדים. מדובר על אנשים שמחליטים לתת לזוגות שמתחתנים חינם אין כסף חלק מהדברים להם הם זקוקים, במטרה לחסוך בהוצאות שלהם. גמ"ח שנותן כלים ייחודיים למרכזי שולחנות יכול לספק את האביזרים הנדרשים לעיצוב ללא תשלום, פשוט מתוך רצון לעשות טוב בעולם ולזוג המתחתן. חפשו האם יש גמ"ח פעיל באזור המגורים שלכם או ליד אולם האירועים ותוכלו ליהנות מחיסכון משמעותי בלי הוצאות מיותרות.

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
קרש חיתוך
אוכל
מתכון להכנת פיקניה נימוח וטעים

אם אתם מעוניינים לגרום לכל האורחים שלכם להרגיש מבסוטים, אתם מעוניינים להכין פיקניה נימוח וטעים. סמכו עלינו, כולם עומדים לפתוח את הכפתור בג'ינס ולהתרווח אחורנית על הספה. הנה לכם מתכון