מופע קוסם – תשומת לב מיוחדת לחוגג

יום הולדת של ילד בגיל 4 עד 11 הוא אירוע שבו בעל השמחה, הילד החוגג, רוצה להרגיש מיוחד, שונה מכל האחרים וזה שמקבל את תשומת הלב הכי גדולה שאפשר הן מחבריו, הן מהוריו ומשפחתו ואם אפשר, אז גם מהאמן או המפעיל שינהל את יום ההולדת שלו.

אמן שיודע לעשות זאת אולי טוב מאחרים הוא הקוסם. קוסמים דואגים לשלב את ילד יום ההולדת בחלק מקטעי המופע ומאפשרים לילד להרגיש שהוא חלק בלתי נפרד מהמופע שלהם ומעולם הקסמים המסקרן.

 

כשהמוח והאדרנלין נפגשים

מופע קסמים הוא סוג של הפעלה ליום הולדת, במופע קסמים נחשפים הילדים לסיטואציות שקשה למוח שלהם להבין, אלמנט זה מביא לכך שרמת הסקרנות שלהם, כבר אחרי דקות ספורות של מופע, נמצאת בשחקים. ילד שהמוח שלו מאוד מגורה מחשבתית חייב לקבל פתרונות לשאלות שעולות במוחו, ועד שלא יקבל אותם, הוא ירצה לראות עוד ועוד מאותו הדבר במטרה להבין ולהסביר לעצמו את מה שהוא רואה.

החיפוש אחר הבנת מראה העיניים הבלתי מוסבר מפתח מאוד את יכולת החשיבה של ילדים ואת היכולת לעבד נתונים ולתרגם אותם למשהו אחר. ניתן בהחלט לומר שמופע קסמים הוא הפעלה למוחם הצעיר של הילדים שעובד שעות נוספות, דבר שמגביר את האדרנלין בגוף בצורה חיובית ומעצים מאוד את ההנאה מהמופע.

 

הפתעה אחת גדולה ומתמשכת

במהלך מופע קסמים מפתיע הקוסם את הילדים פעם אחר פעם בדברים שלא ציפו להם, עבור ילדים אין דבר מלהיב מזה והם, על פי רוב, ירצו להמשיך לצפות ולראות מה יקרה בהמשך. הקסם הגדול ביותר שמבצע הקוסם הוא היכולת שלו להפתיע את הילדים לאורך כל המופע, מה שמביא לכך שהילדים דרוכים וסקרנים, ומבלי שיהיו מודעים לכך, הם כבר ממתינים לרגע הבא בו יופתעו שוב.

 

כוכב ליום אחד

הקטעים היפים ביותר במופע הקסמים, כשהוא מתקיים במסגרת מסיבת יום הולדת של ילדים, הם הקטעים בהם לוקח הקוסם את ילד יום ההולדת לבמה והופך אותו לחלק בלתי נפרד מהמופע. פעולה זו מייצרת התרגשות הן מצדם של הילדים שצופים בחברם מופיע יחד עם הקוסם, והן מצדו של ילד יום ההולדת שנרגש מאוד מהסיטואציה, מתשומת הלב הגדולה שהוא מקבל מהקוסם ומהקהל, ומהעובדה שהוא הפך ברגע אחד לאמן מופיע בעצמו. כנראה שזו הדרך היפה ביותר לתת לילד יום הולדת להרגיש שהכל מכוון אליו עכשיו, והוא הכוכב שכולם מתבוננים בו.

 

לצחוק בכל גיל

אחת היכולות המוערכות ביותר בקרב אמנים היא היכולת שלהם להצחיק. אין כמו צחוק כדי ליהנות ממופע וקוסמים, בשל העובדה שהם מבצעים חלק מהקסמים בשיתוף הילדים, מצליחים בצורה טובה מאוד להצחיק וכך, הם משביחים מאוד את הנאת הילדים מהמופע.

 

לסיכום

מופע של קוסם ביום ההולדת של ילדכם יגרום לילדכם להרגיש כוכב, הוא יקבל תשומת לב גדולה מחבריו, מכם ההורים והמשפחה, וההנאה מיום ההולדת תהיה גדולה ובלתי נשכחת לכולם.

מופע קוסם

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
מנת אוכל
אטרקציות
השפים המפורסמים בישראל

בשנים האחרונות הפכו השפים לסלבריטאים אשר עומדים בראש המסעדות המומלצות בישראל. מה חשוב לדעת רגע לפני סגירת המקום במסעדה? במדריך זה נציג את כל הפרטים.   חוויה קולינרית יוצאת דופן:

אותיות קידום
דיגיטל
איך גוגל מרוויחים כסף

בעולם של 2020 נדירים אלו מבינינו שלא משתמשים בכלים שגוגל מציעים לנו. בין אם זה היומן האלקטרוני, יוטיוב, גוגל מפות, גוגל תרגום, תמונות גוגל, גוגל דרייב וכמובן מנוע החיפוש של

גישור עסקי
כללי
מקרי הגישור העסקי הנפוצים ביותר

סכסוכים עסקיים רבים נפתרים באמצעות גישור עסקי. גישור הוא דרך פשוטה וזולה יחסית לפתרון סכסוכים, שמאפשרת לצדדים להגיע להסכמות ביניהם בלי לפנות את בית המשפט, דבר שמטבע הדברים עולה כסף