מה כרוך בבדיקת ראייה למשקפי ראייה?

בזמן האחרון אתם חשים כי הראיה שלכם כבר איננה כפי שהיתה. אתם רואים מטושטש לרחוק או לקרוב, חשים כאבי ראש ואי נוחות בזמן קריאה או נהיגה. ככל הנראה אתם זקוקים למשקפיים. כיום, קל ונוח להגיע לבדיקת ראיה אצל אופטומטריסט מורשה אשר יבחן את איכות הראייה שלכם ויתאים לכם זוג משקפיים כדי שתוכלו לחזור לראות ולהראות מצויין.

 

משקפי ראייה

משקפי הראייה נועדו לתמוך במתקשים בראייה למרחוק או מקרוב. איכות החיים משתפרת מיד כאשר הספר שאנו מחזיקים ביד כבר אינו גורם לנו לסחרחורות וכאבי ראש והנהיגה בטוחה יותר מתמיד. ישנן משקפיים התומכות בקוצר ורוחק ראייה בו זמנית ונקראות משקפי מולטיפוקל, יש משקפיים שנועדו גם לתקן צילינדר שנגרם עקב עקמומית של הקרנית אשר גורם לחדירת אור לא שווה ולראייה מטושטשת.

 

בדיקת ראייה

התאמת משקפיים מתחילה בבדיקת אופטומטריסט. בחדר הבדיקות יבחן האופטומטריסט את איכות הראייה שלכם ויבדוק איזה מספר עדשה אתם צריכים. ייתכן שלכל עין יהיה מספר שונה וייתכן שתצטרכו גם עדשת צילינדר מתקנת או עדשות מולטיפוקל. הבדיקה אינה אורכת זמן רב ולאחריה תקבלו מרשם לעדשות המשקפיים, כל מה שייוותר לכם לעשות הוא לבחור לכם מסגרת יפה ואופנתית.

 

בדיקת ראייה באופטיסטור

לרשת אופטיסטור שבעה סניפים שבכל אחד מהם ניתן לעבור בדיקת אופטומטריסט מורשה בקלות ובנוחות. לאחר הבדיקה המשקפיים יהיו מוכנים בתוך שעה אחת. אנחנו מציעים מגוון רחב מאד של מסגרות משקפיים מן המותגים המובילים בארץ ובעולם, ועדשות המשקפיים מיוצרות על ידי החברות הטובות ביותר בשוק כיום.

 

קצת עלינו

אופטיסטור הינה רשת חנויות אופטיקה מקצועיות ואמינות, שבעת הסניפים שלנו פרושים בכל חלקי הארץ מחיפה ועד אילת. ברשותנו אתר אינטרנט שדרכו ניתן לרכוש בקלות ובנוחות את הדרוש לכם, המשקפיים יגיעו עד לפתח הבית בתוך מספר ימי עסקים. בכל הסניפים ניתן לבצע בדיקת ראיה ולהתחדש במשקפי ראייה חדשות בתוך שעה. אנו מקפידים על שירות מעולה ומחירים נוחים כדי לאפשר לכם חווית קניה נעימה ככל האפשר.

 

מה ניתן למצוא אצלנו?

באתר שלנו ובכל הסניפים תוכלו למצוא את המוצרים הבאים במחירים נוחים ביותר:

  • מסגרות למשקפי ראיה מן המותגים המובילים בארץ ובעולם.
  • משקפי שמש מן המותגים המובילים בארץ ובעולם.
  • עדשות מולטיפוקל של היצרנים המובילים בארץ ובעולם על פי מרשם או לאחר בדיקה.
  • משקפי ספורט לסוגי ספורט שונים כגון רכיבה וסקי להגנה מושלמת מאבק וסינוור שלגים.
  • עדשות מגע.
  • תמיסות אביזרים נלווים למשקפיים.
  • משקפי ראיה ומשקפי שמש לנשים, גברים, וילדים.

 

לסיכום

בדיקת ראייה היא מהירה, נוחה וקלה. בכל אחד מסניפי הרשת אופטיסטור תוכלו לבצע בדיקת ראייה ולקבל לידיכם את המשקפיים החדשות בתוך שעה. אנחנו עובדים עם מותגי המסגרות המובילים בארץ ובעולם ויצרני העדשות שלנו הם מהטובים בעולם.

רופאה

 

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
מציאות מדומה והימורים
למבוגרים
מציאות מדומה והימורים – האם זה קיים היום

מציאות מדומה (VR) היא טכנולוגיה פורצת דרך המאפשרת למשתמשים לחוות סביבה דיגיטלית תלת-ממדית כאילו הייתה אמיתית. טכנולוגיה זו עשויה לשנות את פני עולם ההימורים וליצור חוויית הימורים חדשה, מרגשת ומרתקת.

איך לעצב פינת עבודה נחמדה ויעילה
רהיטים ועצובים
איך לעצב פינת עבודה נחמדה ויעילה?

אזור עבודה מעוצב ופרקטי יכול להיות בעל השפעה משמעותית על הפרודוקטיביות, המיקוד ושביעות הרצון הכללית שלנו בעבודה. בין אתם עובדים מהבית או במשרד, ישנם מספר שיקולים שיכולים לעזור לכם לעצב

מדוע הדפסות PVC נהיו כלכך פופלריות ב-2023
טכנולוגיה
מדוע הדפסות PVC נהיו כלכך פופלריות ב-2023

בשנים האחרונות, תעשיית הדפוס עדה לעלייה משמעותית בפופולריות של הדפסת PVC. PVC, הידוע גם בתור פוליוויניל כלוריד, הוא חומר רב-תכליתי ועמיד שזכה לשימוש בתחומים שונים, כולל שילוט ואריזה. מאמר זה